Pahin joulukortti?
Mikä näistä joulukorteista on sinusta pahinta laatua?
a) Räkänokkatontut lerpattavissa sukkahousuissa-joulukortti
Valokuvassa perheen lapset ja koira tapittavat kameraa punasilmäisinä tonttulakki päässä. Taustalla näkyy pyykkikasa ja petaamaton sänky. Kukaan ei ole huomannut niistää lasten nenää,ja lasten kolleke-asujen printtikuviotkin ovat söpösti haalistuneet.
b) Tiimari -kortti
Osoitetarra on lätkäisty vinoon ja allekirjoituksena pikainen: Toivoo Liisa, pojat + Tessu-koira. Jouluntoivotukset olivatkin jo onneksi painettu valmiiksi korttiin niin ei tarvitse vaivautua edes sen vertaa.
c) Sukulaistädin myötähäpeää aiheuttava joulukorttiaskarteluyritys
Tarviiko edes sanoa mitään? Kultatussilla ja joulupukkitarroilla on koitettu kehitellä jotain käsittämättömän nerokasta.
d) Tekstari
"Lumihiutaleet putoilee, tontut sukkia kutoilee, lähetä tämä kymmenelle ystävällesi tai muuten joulupukki pieraisee joulupuuroosi. Hyvää Joulua! T. Liisa, pojat ja Tessu-koira"
e) e-mail ilmaispostikortti
Sähköinen kortti pikkutuhmalla animaatiolla (porot ja pukit ja juu know hou-hou fukifuki). Tämän jälkeen sähköpostiisi alkaa tulvimaan roskapostia.
f) vituttaa joulukortit ylipäätänsä
Kommentit (43)
Mun on kovin vaikea nähdä vanhan isäni, setäni, tätini jne väkertävän itse kortteja, joten se tiimarin kortti allekirjoituksineen otetaan ilolla ja kiitollisuudella vastaan. Ennenhän ostettu kortti oli ainoa oikea vaihtoehto, itse väkerretty lähinnä roskaa. Joten mielummin halvalla ostettu kuin kalliilla.
Mulla ei siis mitään tiimari-kortteja vastaan, eikä muitakaan. Sähköpostikortteja kannatan aina välillä kyllä ekologisuuden ja edullisuuden vuoksi, ilahdun siis niistä myös ja joskus lähettelen niitä, varsinkin niille, joille mulla ei edes oikeata osoitetta ole.
Tekstareista en yhtään tykkää. Tai jos lähettää, niin ennen joulua.
jossa tuttavien koira oli tosi vaivaantuneen näköinen tonttulakki päässä. Koira oli just sen näkönen, et hei kaverit älkää nyt viitsikö. Voisitteko ottaa ton pois mun päästä, pliiiss..
Se koira oli niin nolon näköinen, että naurettiin sille kortille miehen kanssa vielä joulun jälkeenkin.