Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sitten inhoan joulukortteja joissa on valokuva tonttulakkisesta

Vierailija
03.11.2010 |

räkänokasta. Vaikka ne teidän kakarat on teidän omasta mielestä niin helkutin söpöjä tonttulakissa niin älkää kuvitelko että ne on sitä myös kaikkien muiden mielestä. Pliis, älkää lähettäkö mulle niistä pennuistanne kuvaa, en halua. Mieluummin lähettäkää vaikka se invalidiliiton ilmaisjoulukortti.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät hyvät, kertokaa niille kortin lähettäjille ettette halua heiltä korttia, säästytte pahalta mieleltä ja lähettäjä n.1,50 € kuluilta. Tyhmempää ei voi olla kuin mielessään tai seläntakana purnata toisten rakkaudella lähettämistä kortista. Itse otan kaikki muistamiset onnellisena vastaan, tiedän että edes pienen hetken joku on ajatellut minua. Kaikkien lapset ovat ainutlaatuisia ja kauniita,kiitos lapsikorteista. Tekstiviestit ovat kaikkein mitäänsanomattomimpia, mutta onhan nykyään mahdollista onneksi laittaa niistä suloisista lapsista kuva multimediaviestinä. Rakkauden täyteistä Joulun aikaa ja antamisen iloa jokaiselle kortteja lähettäville!

Vierailija
2/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aikoihin riemua saanut näin paljon kun tästä viestiketjusta. Itsekään en tykkää liiemmin noista lapsijoulukorteista. Mutta en kyllä niistäkään joissa on öllöä kultaa ja kimallusta. Löysin omaa silmää miellyttävän piparikortin lumo design korttisivustosta. Hauskoja kortteja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun niitä pitää muistaa kommentoida että olipa suloinen räkänokka

Vierailija
4/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän ihan kaikille tutuille kyllä sen meidän "räkänökkien tonttulakkikuvan", sama se mitä siitä ajattelevat!!

Ei toisten tuntemattomat lapset herätä mitään positiivisia fiiliksiä. Niin se vaan menee. Paljon kivempi on saada joku nätti ja harras jouluinen maisema.

Vierailija
5/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän ihan kaikille tutuille kyllä sen meidän "räkänökkien tonttulakkikuvan", sama se mitä siitä ajattelevat!!

Joulukortilla on tarkoitus ilahduttaa vastaanottajaa (ei itseään), eikä esittää kovista tyyliin "vittu mulle on ihan sama mitä sä ajattelet mun korteista".

Vierailija
6/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että ystävät, sukulaiset ja muut tutut muistavat ja haluavat toivottaa hyvää joulua. Ei mitään väliä, millaisella kortilla he sen tekevät.

Vierailija
7/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kukaan ei muistakaan... Me lähetetään tänäkin vuonna lapsesta kuva tonttulakissa. Ja musta todellakin on kiva saada joulukortti, oli se sitten minkälainen tahansa. Erityisen mukava on saada jokin muu kortti, kuin tiimarin tms. peruskortti, johon on valmiiksi painettu teksti. Sellaiset tuntuu ennemmin siltä, että on pakko lähettää kortti, koska se vaan kuuluu asiaan tai on tapa tms. Ihmeellisen negatiivista porukkaa täällä, kun valittavat siitä, mitä saavat!

Vierailija
8/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo vauvatonttukortit on aina yhtä ihania. Saa lähettää!!

Vierailija
9/79 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko rohkeasti sanoa niille ihmisille, jotka sinulle on vauvakortteja lähettänyt? Eikä tulla nimimerkin takaa vinkumaan yleisesti johonkin keskusteluun. Hohhoijjaa! Säälittävää ;-)

Vierailija
10/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vielä osoitteesi niin pistän tulemaan!!

Vierailija
11/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seillasia voi lähettää isovanhemmille, mutta eipä juuri muille.

Vierailija
12/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettet saa yhtään joulukorttia ja että joulupukkikin jättää käymättä aattona luonasi.

Vierailija
13/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnevammaiselle raukalle kovinkan monta korttia lähetetään. Ehkä saat tsägällä jonkun firman joukkopostikortin.

Vierailija
14/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitan kuvan tonttulakkisesta itsestäni? nenäkin on niistetty!

Vierailija
15/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaston vauva on tonttulakki ja isin solmio kaulassaan!!! Yök.. mullekin niitä invalidiliiton ilmaiskortteja mieluummin, kiitos!

Vierailija
16/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettet saa yhtään joulukorttia ja että joulupukkikin jättää käymättä aattona luonasi.

Vierailija
17/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te siis joille ei saa lasten kuvia lähettää. Tiedetään sitten olla laittamatta korttia.

Vierailija
18/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita enää kukaan lähettele??? Itse en ole vuosikausiin nähnyt tuollaisia kortteja.

Vierailija
19/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/79 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetän vauvakortit ainoastaan isovanhemmille ja kummeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän