Miten tehdään tiikerikakku? ov
Minä, siis mies ollaan lapsen kanssa kaksistaan kotona ja ajateltiin yllättää äiti iloisesti kun hän tulee illalla töistä ja leipoa kakku. Kummallakaan ei ole mitään käsitystä leipomisesta eli nyt tarvii avuton mies apuja.
Kommentit (31)
tuo hellan pinta ja ritilän alunen... Tosin nuo kököt tuskin on yhdellä leipomiskerralla syntyneet, että sinänsä ei varmaan mammallekaan niin väliksi kun ei ole aiemmin itsekään niistä välittänyt.
tuo hellan pinta ja ritilän alunen... Tosin nuo kököt tuskin on yhdellä leipomiskerralla syntyneet, että sinänsä ei varmaan mammallekaan niin väliksi kun ei ole aiemmin itsekään niistä välittänyt.
Totesin vain näkyvissä olevan tosiasian ja neuvoin miestä.
Upea kakku!
Taitaapa herra saada tänään sekä kakkua että piparia! ;)
kun olin ohjaamassa mielenterveyskuntoutujia keittiöllä ja erään mieskuntoutujan tehtävänä oli leipoa tiikerikakku. Oli siinä monta muutakin ohjattavaa ja tämä mies oli sitten ehtinyt humpsauttamaan kaakaojauheet koko massan sekaan, joten siis koko taikina oli ruskeaa. No ei siinä mitään, taikina vuokaan ja kakku uuniin.
Oli vaan tämä mies niin herttainen kun alettiin kakkua leikkaamaan ja hän ihmetteli missä ne raidat on kun tiikerikakun oli leiponut :)
pääsee juuri näihin aikoihin töistä. Kuulette kyllä kommentit, joko minun tai vaimon :)
pääsee juuri näihin aikoihin töistä. Kuulette kyllä kommentit, joko minun tai vaimon :)
ja yllätyinkin. Ihana mies :). T: ap:n vaimo
Tiesitkö että miehesi on av-pappa? :D Oletko itsekin av-mamma?
oo, nam! tekispä munkin mies joskus jotain tollasta niin olisin ikionnellinen! :)