Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette syötätte jo kiinteitä 5-kuukautiselle,

Vierailija
16.10.2005 |

miten paljon ja monta kertaa päivässä annatte ja milloin aloititte?

Meidän poju syö 1xkasvissosetta puol dl ja ja hedelmäsos.saman verran, lisäksi velliä illalla 2 dl.

n. 4kk iässä aloitettiin kiinteät.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä