Keinoja päästä huulirasvasta eroon?
Oisko kenellekään hyviä neuvoja? Tajusin vasta äsken että olen ollut jo pidemmän aikaa huulirasvariippuvainen.
Kommentit (24)
Nyt kuivalla pakkasilmalla tekisi mieli rasvata viiden minuutin välein. En voi lähteä ulkona käymään edes vartiksi ilman, että mulla on huulirasva taskussa. Sisko oli myös addikti ja sai lopetettua, lopetti vain yhtäkkiä käytön. Huulet oli aivan karseat, kuivat, halkeilevat ja hilseilevät, kaksi viikkoa. Sitten helpotti. Itse en ole iljennyt vielä lopettaa.
asiaa ollenkaan, ne vain kuivattavat huulia ja taas on rasvattava. Eipä auta muu kuin jokin luonnontökötti, esim. kaakaovoi. Nyt mulla on käytössä huulipuna, jossa on jotain tosi tahmeita luonnonaineita (oisko mehiläisvahaa?), se on vaikea levittää (kuivan tuntuista), mutta väri pysyy puoli päivää eikä huulet ole kuivaneet nyt pakkasellakaan ollenkaan.
eikä se ole mikään tahdon asia. Omassa lapsuudessani, maalla, ei huulirasvan kaltaisia turhakkeita ollut, ja niinpä mä kuljin elämäni ekat 15 vuotta huulet rohtuneina ja verta vuotavina. Joten ainakin omalla kohdallani huulirasva on erittäin tarpeen.
Käytän pääasiassa Lansinohia (juu, nännivoide ;) jota laitan illalla ja aamulla ennen kuin menen ulos. Kestää pakkaset, syömisen ja juomisen ja hoitaa ja suojaa paremmin kuin mitkään muut rasvat, mitä olen kokeillut. Ja taidan olla kokeillut jo kaiken..
Heität rasvat harakoille etkä enää osta uusia. Helppoa kuin mikä ja pätee myös tupakoinnin lopettamiseen. Ihmisellä pitää olla selkärankaa kieltäytyä kaikesta turhasta. Saa itselleen tosi hyvän mielen kun ei tee syntiä.