Onko tuleva joulu juuri sellainen kuin sinä haluat?
Kommentit (28)
mutta matkat ovat turhan kalliita kun joka paikassa on jouluhinnat... Lähtisin melkein minne vaan, laivalle, Tallinnaan, kylpylään, mutta hinnat on nostettu liian ylös. Perhe saisi siis tulla mukaan :)
jos ei muun, niin sään suhteen ;)
lakannut niuhottamasta ja laatimasta käsikirjoituksia siitä, millainen joulun pitää olla. Kun on koko perhe juhlimassa, miksi sen pitäisikään olla juuri Minun mieleni mukainen. Pääasia, että on hyvä, lämmin tunnelma, hyvää ruokaa ja leppoisaa yhdessäoloa. Niin, ehkä se sitten tavallaan onkin sellainen, kuin haluan :) Tänä vuonna kanssamme juhlii tyttären ulkomaalainen poikaystäväkin, joten hauskaa vaihtelua tiedossa.
Ei tosin valkoinen, kun toivottavasti olemme eteläisellä pallonpuoliskolla. Mutta hiukan erilainen, toivottavasti kiva:-)
sukulaisia,vaikka en haluaisikaan,koska se on heille traditio...on niin mukavaa kun pääsevät valmiiseen pöytään....kukaan ei kysy minun mielipidettä asiaan ja itse en kehtaa kieltää heitä tulemasta.
Kaikki suunnitelmat jo valmiina. Osa asioista jo tehty. Odotamme joulua kovasti.
En joudu tekemään kompromisseja. Meillä on juuri sellainen joulu, kuin meidän perhe haluaa. Siis aivan kaikki osapuolet perheestämme.
sukulaisia,vaikka en haluaisikaan,koska se on heille traditio...on niin mukavaa kun pääsevät valmiiseen pöytään....kukaan ei kysy minun mielipidettä asiaan ja itse en kehtaa kieltää heitä tulemasta.
Tai ilmoittelet itse kullekkin että mitä he voivat tuoda tai tehdä. Jos ei kelpaa tai kiinnosta niin ilmoitat ettei tarvitse tulla.
Kuuden hengen perheessä on aika vaikea elää vain yhden ihmisen ehdoilla...