Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä maksaisitte naapurille yksityisestä iltapäivähoidosta?

Vierailija
02.11.2010 |

Tarve olisi 6-15h/vk, tuntimaksua mietin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-15 h/viikko on kyllä aika paljon, tarkoittanee iltapäivähoitoa lähes joka arkipäivä.

Anoppi tekee vastaavaa hommaa, hoidontarve on vähän enemmän. Taitaa saada reilu 10 e/h, verokortilla.

Tarve olisi 6-15h/vk, tuntimaksua mietin

Vierailija
2/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tarve olisi n.8h/päivä

Mun mielestä voisin maksaa sen kotihoidontuen...eli n.350€

Appiukko ehdotti, että maksaisin 250€, mikä on siis sama, kuin normaali päivähoitomaksu.

Lähtisitkö sinä hoitamaan vierasta lasta (1v) tuolla 350€/kk??

Eli kannattaako mun edes naapureille ehdotella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tarve olisi n.8h/päivä Mun mielestä voisin maksaa sen kotihoidontuen...eli n.350€ Appiukko ehdotti, että maksaisin 250€, mikä on siis sama, kuin normaali päivähoitomaksu. Lähtisitkö sinä hoitamaan vierasta lasta (1v) tuolla 350€/kk?? Eli kannattaako mun edes naapureille ehdotella?

Vierailija
4/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tarve olisi n.8h/päivä Mun mielestä voisin maksaa sen kotihoidontuen...eli n.350€ Appiukko ehdotti, että maksaisin 250€, mikä on siis sama, kuin normaali päivähoitomaksu. Lähtisitkö sinä hoitamaan vierasta lasta (1v) tuolla 350€/kk?? Eli kannattaako mun edes naapureille ehdotella?

Sinä puhut kokopäivähoidosta, jolloin naapruin ei tarvitse hoitaa lastasi tuolla summalla, koska hän saa Kelalta myös yksityisen hoidon tukea. Ehdottele naapurille, mutta jos mielit että hoitaa lastasi pimeästi, tuo raha on liian vähän. Tekisitkö itse kokopäivätöitä 250-350 eurolla kuussa? *reps*

Vierailija
5/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksaisit täyshoidosta 350 €? Mä en ainakaan kehtaisi naapurille semmoista ehdottaa, hänhän tekisi täyden työviikon ja saisi palkaksi 350 €/kk.

Vierailija
6/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeallepa arvostat lastenhoitotyötä. 2euroa tuntipalkka ja sillä pitäisi vielä lapsesi syöttää.

no en todellakaan lähtisi. eihän päivähoitomaksukaan akta kuin pienen osan kuluista, kunta maksaa loput.

Tietenkin maksat ainakin kotihoidontuen + hoitomaksun verran. Vai ajattelitko saada ilmaisen hoitopaikan? Mkasat siis kotihoidontuen naapurille jotta tämä hoitaa lapsesi ja sinun ei tarvitse maksaa hoidosta mitään.

Vierailija
7/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta ap ajatteli maksaa n. 10e/tunti

Vierailija
8/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on koululaisesta niin itse varmaan tekisin sita naapurille vaikka 50e/viikko hintaan. Ja sitten voit maksaa lisaa jos tunteja tuleekin lahemmas tuota 15 kuin 6. Siis keskimaarin 5e/tunti. Ei koululaisen peraan niin paljon tarvitse enaa katsoa.

10e/tunti kuulostaa mun korviin tosi kovalta hinnalta, mutta jos varaa on, niin miksipa ei.

Vierailija
9/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat kuitenkin sen kotihoidontuen ja yksityisenhoidonlisän + säästät sen 255€ päivähoitomaksun!

Kaverillani oli yksityinen hoitaja kotona ja hänen kuukausipalkkansa oli 1800€/kk brutto.

Vierailija
10/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin oli kyse koululaisen iltapäivähoitopaikasta josta ap ajatteli maksaa n. 10e/tunti

Vierailija
11/11 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hinnalla saisi jo kyllä syöttää.

Tuossa ensimmäisessä vaihtoehdossa (350€/kk) olisin itse vienyt ruuat.

Lähinnä ajattelinkin, että oma lapseni menisi siinä sivussa, kun hoitaa omiaan. Omasta kokemuksestani tiedän, että ei se työn määrä tuplaannu, vaikka lapsia olisikin 2.

Ja lähinnä ajattelin myös siltä kantilta, että onhan se kotihoidontuki "tuplana", vaikka siinä olisikin vieras mukula hoidettavana???