Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos ystäväsi veisi sinulta miehen...

Vierailija
02.11.2010 |

siis tilanne olisi tämä:

sinä seurustelisit Jussin kanssa ja teillä olisi yksi lapsi. Olisitte yrittänyt saada lisää mutta ei tule.

Ystäväsi Anna seurustelee Matin kanssa ja heillä on kaksi lasta.

Anna alkaa vietellä Jussia ja tämä lähtee mukaan. He viettävät kuumia öitä ja Jussi elää kaksoiselämää, päivät sinun luonasi, yöt Annalla.

Lopulta juttu selviää sinullekin. Sinä ja Jussi eroatte.

Anna ja Jussi alkavat seurustella ja odottaa vauvaa.

He saavat kolme lasta yhdessä.

Sinä istut yksin kotona ja mietit että kappas, lapsellani on siellä sitten ne kolme sisaruspuolta. Sama isä kuin minunkin lapsellani mutta eri äiti.

Mitä mieltä olette tälläisestä toiminnasta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun molemmista päästiin.

Oikeasti, tottakai sattuisi tosi pahasti mutta tuskin tällaisesta touhusta monia mielipiteitä on?

Vierailija
2/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tuskin tekivät sitä vain loukatakseen sinua henkilökohtaisesti vaan kertakaikkiaan ihastuivat toisiinsa. Ja he nähtävästi viihtyvät yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se suurin vika on siinä miehessä itsessään. Ja mitä aiemmin se tulee ilmi, ja siitä pääsee eroon, sen parempi.

Vierailija
4/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos tuo tarina on totta, niin miksi haluat mielipiteitä tuohon? Jos Annalla ja Jussilla on jo kolme lasta, niin luulisi että sinun katkeruutesi on jo vuosien varrella alkanut laantua - vai?

Vierailija
5/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä voineet sille mitään että olivat pakotettuja salasuhteeseen, pettämiseen ja puolison ja ystävän loukkaamiseen pahimmalla mahdollisella tavalla.

He tuskin tekivät sitä vain loukatakseen sinua henkilökohtaisesti vaan kertakaikkiaan ihastuivat toisiinsa. Ja he nähtävästi viihtyvät yhdessä.

Vierailija
6/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Annalla ja Jussilla on jo kolme lasta, niin luulisi että sinun katkeruutesi on jo vuosien varrella alkanut laantua - vai?

Vierailija
7/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tietysti raivo, suru ja pettymys. Suhde sekä Annaan että Jussiin olisi katkolla, mutta ei varmaan kokonaan katkeaisi - Jussilla tietty suhde yhteiseen lapseemme.

Toivuttuani alkaisin elää omaa elämääni. Siinä vaiheessa kun Annalla ja Jussilla olisi jo kolme yhteistä lasta kokemus olisi vain yksi kokemusten joukossa, minulla ehkä uusi, kiva mies. ja, jos oikein hyvin käy, Jussin ja mun yhteisellä lapsella kivat välit sisarpuoliinsa.

Eli en siis istuisi yksin kotona ihmettelemässä enää.

Vierailija
8/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä voineet sille mitään että olivat pakotettuja salasuhteeseen, pettämiseen ja puolison ja ystävän loukkaamiseen pahimmalla mahdollisella tavalla.

Elämä on joskus kummallista ja ihmisten reaktiot myös.

Vierailija
9/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ja avomieheni alkoivat suhteeseen. Sivusuhdetta kesti useita kuukausia, kunnes jäivät kiinni. Olin epäillytkin että miehellä on toinen nainen, merkit olivat sellaisia. En kuitenkaan osannut kuvitella että toinen nainen olisi ystäväni. Katkaisin välit molempiin.

Tilaisuus kostoon tuli pari vuotta myöhemmin. "Ystäväni" oli työmatkalla ja exäni oli baarissa erittäin humalassa. Iskin miehen ja mentiin heidän kämpilleen. Ei harrastettu seksiä, mutta jätin asuntoon merkkejä. Vaihtelin tavaroitten paikkaa, tungin pikkarini pyykkikoriin jne. Sitten laitoin tekstarilla viestiä "ystävälleni" ja kerroin mitä muutoksia olen tehnyt heidän kämpässään. Eipä pitkään kestänyt se suhde sen jälkeen.

Vierailija
10/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ja avomieheni alkoivat suhteeseen. Sivusuhdetta kesti useita kuukausia, kunnes jäivät kiinni. Olin epäillytkin että miehellä on toinen nainen, merkit olivat sellaisia. En kuitenkaan osannut kuvitella että toinen nainen olisi ystäväni. Katkaisin välit molempiin.

Tilaisuus kostoon tuli pari vuotta myöhemmin. "Ystäväni" oli työmatkalla ja exäni oli baarissa erittäin humalassa. Iskin miehen ja mentiin heidän kämpilleen. Ei harrastettu seksiä, mutta jätin asuntoon merkkejä. Vaihtelin tavaroitten paikkaa, tungin pikkarini pyykkikoriin jne. Sitten laitoin tekstarilla viestiä "ystävälleni" ja kerroin mitä muutoksia olen tehnyt heidän kämpässään. Eipä pitkään kestänyt se suhde sen jälkeen.

viestissä annoin ymmärtää että olen harrastanut miehen kanssa vaakamamboa... =)

Ihan oikein niille pettäville kusipäille.

Vierailija
11/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpitää kostonhimoa noin kauan? Eikö sinulla ollut muuta tekemistä (lapsia, töitä, ystäviä, harrastuksia)? Miksei?

Vierailija
12/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotias kostaessani, eli 22-vuotias erotessani. Ei ollut lapsia ja siinä välissä oli poikakaveri josta olin juuri eronnut. En hautonut kostonhimoa koko tuota 2 vuotta, mutta tilaisuuden tullen päätin sen tehdä. Mies muuten juoksi vieraissa minkä ehti, en ollut ainoa kenet vei kotiinsa naisen ollessa työmatkalla.

Heilläkään ei ollut lapsia. Jos olisi ollut, en tietenkään tuota temppuani olisi tehnyt, en olisi voinut viattomien lasten kotia särkeä. Sen olisi saanut hoitaa joku muu.

ylläpitää kostonhimoa noin kauan? Eikö sinulla ollut muuta tekemistä (lapsia, töitä, ystäviä, harrastuksia)? Miksei?

Vierailija
13/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui varmaan herkulliselta?

Ja ihmettelijöille. Jos tulee täydellisesti loukatuksi ja petetyksi niin ei se vain häviä vuosien saatossa siten ettei koskaan palaa mieleen. Eikä se tarkoita sitä että vuosia keskittyisi jauhamiseen. On tilanteita, sattumia tai itselle heikkoja hetkiä joilloin vanhat muistot ja tunteet ryöpsähtävät pintaan. Kuten ap:lla lapsensa sisaruspuolien miettiminen (varmasti hirveä loukkaus kun olivat Jussin kanssa kärsineet lapsettomuudesta. Olen ap hirveän pahoillani puolestasi) tai kuten kostaneella varmaan ryöpsähti kun törmäsi baarissa siihen änkyräkänniseen paskaan ja yhtäkkiä (ehkä itsekin humalassa) tajusi että saisi kostettua loukkausksen.

Vierailija
14/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, mutta pakkohan tuota olisi "ymmärtää"...

Ihmisten ainoa elämä. Joskus oma onni vaan aiheuttaa muille tuskaa. Enkä nyt tarkoita, että saisi tehdä mitä vaan, mutta kyllähän tuo ap:n esimerkin rakkaustarina on jo itsensä todistanut aidoksi.

Vierailija
15/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussasi on ontuu kuitenkin se että Jussi on tahdoton otus jonka Anna noin vaan ottaa. Se ei pidä paikkansa vaan Jussi ja Anna yhdessä päättävät aloittaa suhteen.

Vierailija
16/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainutlaatuinen kuin luulin. Jos kaikki olisi kunnossa, ei miehellä olisi tarvetta lähteä toisen matkaan.

Vierailija
17/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, mutta pakkohan tuota olisi "ymmärtää"...

Ihmisten ainoa elämä. Joskus oma onni vaan aiheuttaa muille tuskaa. Enkä nyt tarkoita, että saisi tehdä mitä vaan, mutta kyllähän tuo ap:n esimerkin rakkaustarina on jo itsensä todistanut aidoksi.

Miten niin? Koska eivät ole eronneet vielä?

Asiallisesti täytyy käyttäytyä jotta lapset eivät kärsisi ja joutuisi tulilinjalle mutta mihinkään ymmärtämiseen tai edes "ymmärtämiseen" ei voi velvoittaa.

Yksi ainut elämä se on sillä lata raiskaavalla isäpuolella tai vaimoaan hakkaavalla miehellä. Ei se ole mikään oikeutus loukata toista, itseään luottavaa ihmistä. Jos parisuhde ei enää toimi, senkin voisi hoitaa asiallisesti eikä lennosta vaihtamalla, vuosien pettämisen jälkeen.

Vierailija
18/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Yksi ainut elämä se on sillä lata raiskaavalla isäpuolella tai vaimoaan hakkaavalla miehellä. Ei se ole mikään oikeutus loukata toista, itseään luottavaa ihmistä. Jos parisuhde ei enää toimi, senkin voisi hoitaa asiallisesti eikä lennosta vaihtamalla, vuosien pettämisen jälkeen.

Mutta tunteet on tunteita. Tietysti on väärin selän takana vehdata! Totta kai se on väärin. Siksi kirjoitinkin, etten varmasti koskaan voisi antaa anteeksi.

Vierailija
19/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainutlaatuinen kuin luulin. Jos kaikki olisi kunnossa, ei miehellä olisi tarvetta lähteä toisen matkaan.

Ja mitä isompi timantti vihkisormuksessa sitä suurempi rakkaus? Ja jos mies kestää kahden viikon kiukuttelun hääservettien sävystä, rakkaus on paitsi suurta, myös kestävää?

Miten ihmeessä edes kehtaat runtata ap:n kokeman loukkauksen tuollaisella tyhjällä imelyydellä?

Ja ei, eihän heidän suhteensa ollut ongelmaton. Piktän yhteiselon aikana tulee aina jotain ongelmaa ja ap:n ja Jussin suhteessahan oli lapsettomuutta. Itsellä ei ole tuota ongelmaa ollut, mutta kuvittelisin sen olevan henkisesti todella raskas paikka. Ja miten mies ratkaisi? Vaihtoi naiseen joka oli aiemminkin raskautunut helposti ja puksutti tämän kanssa kolme lasta. Tajuatko miten paljon sen on täytynyt sattua ap:hen? Pettäminen ja jättäminen, vielä ystävän kanssa, siten että viimeiset "onnelliset" vuodetkin ovat olleet valhetta. Ja vielä oma lapsettomuus kun oma rakas paapoo onnessaan ap:n ystävänään pitämän naisen vauvamasua.

Eivät nuo ole asioita joita itketään kaverille pari viikkoa, murjotetaan seuraavat pari kuukautta ja sitten ollaan jo valmiit rakastumaan palavasti seuraavaan miellyttävään mieheen.

Vierailija
20/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Mutta tunteet on tunteita. Tietysti on väärin selän takana vehdata! Totta kai se on väärin. Siksi kirjoitinkin, etten varmasti koskaan voisi antaa anteeksi.

Mutta minusta esityksesi siitä että petetyn pitäisi "ymmärtää" on kohtuuton. Eihän mies/vaimo ja hänen rakastajattarensa/rakastajansa ymmärtäneet tätä petettyä osapuolta tai pyrkineet toimimaan tämän petetyn ainoan elämän huomioon ottaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi