Pitäskö jo laukata lääkäriin?
Mikä ihme voi olla...?
Mä olen nykyään ihan tolkuttoman väsynyt. Ihan sama melkein nukun tai en. Lapset nukkuvat aamuisin pitkään ja kaikki vetävät sikeitä läpi yön, joten mäkin saan ihan rauhassa nukkua sen 8h yössä.
Puolen päivän jälkeen musta välillä tuntuu, että nukahdan niille sijoilleni. Välillä se uupumus on niin totaalista, ettei meinaa jaksaa askelta ottaa...
Öisin välillä hikoilen kuin pieni sika. Siis lakanat on kosteat ja rintojen välissä on "lätäkkö", jos satun selälläni olemaan. Siihen saatan herätäkin. Nää tosin tuntuu tulevan kuukautiskierron mukaan. Oviksen aikaan hiottaa enemmän.
Välillä on iltaisin myös pahoivointia. Joskus päivälläkin syömisen jälkeen...
Raskaana en ole.
Vituttaa, kun ei meinaa jaksaa yhtään mitään. Hyvä kun pakolliset hommat saa hoidettua. Tarviinko mä päätohtoria vai ihan tavallista?
Kommentit (11)
mutta olen ilmeisesti jo tosi väsynyt, luin otsikon "Pitäisikö jo laueta lääkäriin?" :DD
päivisin sit lähinnä paleltaa... Tuntuu niinkun olis koko ajan vähän kuumetta, vaikka ei ole
ap
arvaus;diabetes?
Eikö ne kuuluis niinku taudin kuvaan?
käydä ainakin verikokeissa.
Ihan ensimmäiseksi tulee mieleen, että täsmäisisivätkö oireet kilpirauhasvaivoihin?
arvaus;diabetes?
mut raskausdiabetes ilmeni älyttömänä väsymyksenä ja huonona olona syöntejen jälkee ja hikosin paljon. arvuuttelen,en siis oo mikää lekuri,mut toi vaan tuli mielee.kusella kyllä ramppasin odotuksestakin johtuen tosin.
arvaus;diabetes?
mut raskausdiabetes ilmeni älyttömänä väsymyksenä ja huonona olona syöntejen jälkee ja hikosin paljon. arvuuttelen,en siis oo mikää lekuri,mut toi vaan tuli mielee.kusella kyllä ramppasin odotuksestakin johtuen tosin.
kuulostaa ihan vaihdevuosilta.
käy lääkärissä.
kuulostaa ihan vaihdevuosilta.
käy lääkärissä.
34-vuotiaana??? o_O
No joo, äitillä alkoi vaihdevuodet rapiat 40-vuotiaana eli aikaisin, mutta että nyt jo... :O
...laukkaa ihmeessä :)
Vois sopia kilpirauhasoireiksi.
arvaus;diabetes?