Mitä mieltä tästä?
Sukulaisnainen on 33 v. Ei koulutusta, paitsi peruskoulu käytynä. Ollut työttömänä ja kun kieltäynyt työstä, mies elättänyt perheen karenssiajan. Lapsia 4, joiden kanssa äidillä jo ongelmia ja nyt on kuulemma viides tulossa. Kahdella on adhd ja yhdellä autismi. Tekee lapsia, jotta saa olla kotona, näin on minulle itse sanonut. Mies tekee pitkää päivää, jotta saa maksetuksi talolainan ja muut maksut. Minua kiukuttaa tämän miehen puolesta, mutta tietysti tämä mies voisi saada myös itse suunsa auki asioissa.
Ja kyllä minulla on omakin elämä, minua vain ihmetyttää moinen elämä, missä ei kiinnosta laittaa rikkua ristiin, vaan olettaa, että mies elättää aina. "Avaa sateenvarjon"
Kommentit (2)
täydestä työstä. Ehkä mies arvostaa sitä.
tosin sanoo, että kaksi olisi riittänyt. Mutta se on sitten taas miehen munattomuutta, jos ei saa asiaa sanotuksi. Enkä ymmärrä, miksi lapsia lisää, kun äiti jo nyt aivan puhki näiden lasten kanssa, koska osa erityislapsia. Äidin mukaan piti pistää uusi raskaus alulle, koska nuorimmainen on pian 3 v. ja kotihoidon tuki loppuu ja hän joutuisi töihin ja hän ei halua töitä tehdä koskaan.
ap
täydestä työstä. Ehkä mies arvostaa sitä.