Raivostuttavaa, kun anoppi tulee aina tuijottamaan imettäessäni vauvaa
Vauva on jo yli kk:n enkä enää tässä vaiheessa kehtaa sanoa, etten kestä sitä tuijotusta tai etten halua yleisöä imetykselle. Anoppi seisoo ihan selkäni takana tai vieressä ja tuijottaa vauvaa / rintaani. Lisäksi hän kommentoi nielemisääniä, vauvan imemisliikkeitä tai jotain.
Miten saisin nätisti sanottua, etten halua kenenkään tulevan siihen viereen tuijottelemaan?
Kommentit (24)
mun appeni naisystävällä oli aina tapana tulla viereen katsomaan. Ei muutenkaan olla niin läheisiä, joten aika kiusallista se oli. Enkä jostain syystä kehdannut sanoa, että menisi muualle. Appiukko itse lähti aina huoneesta pois...Anopilleni ja äidilleni olisin kyllä kehdannut sanoa, mutta ne ovat niin läheisiä, ettei ole haitannut vaikka vieressä ovatkin. Tosin en kyllä muista äitini ihan liki olleenkaan imettäessäni. Anoppi joskus oli vieressä, mutta osasi olla tungettelmatta...ihaili lähinnä aina sitä kuinka hyvin maitoa tulee ja kuinka hyvin vauvamme syövät:)
esittivät vahvoja mielipiteitään siitä, että imettävällä naisella ON OIKEUS läväyttää utareensa tiskiin missä ja milloin tahansa, koska "se on samaa ihoa mitä kädessäkin." ei-imettävillä naisilla tosin ei ollut oikeutta pitää paitoja, jotka paljastivat edes vähän rintaa.
Eli pitää saada esitellä tissejä, mutta niihin muut eivät saa kiinnittää huomiota?
kysyi tarvitsenko rauhaa.hän ei tahallaan tunkeutunut tuijottamaan vaikka lapsi hänelle on nykyäänkin kuin omansa :) en pannut pahaksi hänen läsnäoloaan,kun kerran osaa yksityisyyttäkin arvostaa.
mun anoppi tai äiti tai täti tai kukaan muukaan ei koskaan missään milloinkan ole tullut katselemaan imetystäni, enkä ole aikaisemmin edes kuullut tuollaisesta.