Aloitetaas pino: "Kesäksi -20 kg". Mä aloitan!
Olen 35v. kolmen lapsen äiti, karpannut pari vuotta, nyt tosissaan laihdutusmielessä, lähtöpaino huikeat 94 kg, tavoitteena 74 kg kesäkuun alkuun mennessä. Sitten myöhemmin vielä ehkä 5-10 kg.
Kommentit (45)
tosin oman urakan aloitin jo kolme viikkoa sitten, lähtöpaino oli 83, nyt vain 77, että tiukka alku on, nyt jatkan löysemmin.
Mutta liikuntaa aion jatkaa ihan simona :)
t. kahden äiti, 40v.
32v kahden lapsen äiti. Paino ennen lapsia 77kg ja nyt kahden lapsen jälkeen 90kg...pituutta 177cm. Urheilen paljon ja olen kokeillut karppaustakin, mutta kilot ei vaan lähde. Tuo 77kg ois tavoite siis. Kellään OIKEASTI hyviä vinkkejä painonpudotukseen...? TAHTOO NÄÄ LÄSKIT POIS!
painoa 88kg jo alussa :( mutta osallitun tavoitteella +0. Mikä tarkoittaa aiempien raskauksien suhteen -20kg :D
Ikää 30, pituutta 170 cm, painoa 70 kg. Tavoitteena olisi jonkun verran alle 65 kg.
Koitan syödä samaa ruokaa kuin muukin perhe, ettei mene arki hankalaksi. Annoskoko pitäisi saada pienemmäksi. Syön rekkamiehen annoksia :D
Karkit eivät ole minulle ongelma.
n. kk sitten, nyt hyväkarppauksella 99kg. Kesäksi tuo -20 olisi mahtavaa. Lopullinen tavoite 75kg. Eli 79kg.
Olen 35v. kolmen lapsen äiti, karpannut pari vuotta, nyt tosissaan laihdutusmielessä, lähtöpaino huikeat 94 kg, tavoitteena 74 kg kesäkuun alkuun mennessä. Sitten myöhemmin vielä ehkä 5-10 kg.
Hyvä naiset !
Tsemppiä ! Jatkakaa samaan malliin !
Hyvä naiset !
Tsemppiä ! Jatkakaa samaan malliin !
tavoitteena pois uudeeksi vuodeksi. Lokakuun 1. aloitin ja nyt pois-9 kg. ikuvanhalla pv-ojelmalla ja porin juoksukoululla...
aina vaan herkut voittaa :(
Mukaan tulen nyt silti painoa on tullut vuoden aikana 15kg lisää muutenkin ylipainoiseen kroppaani...
Eli olen 27v 3 lapsen 95kg ja 172cm äiti.
Miten se onkin niin helppoa lihota mutta pois saaminen on aivan tuskaa.
Itsellä kova tsemppi päällä ainakin. ap
eli kahden lapsen äiti ja raskauskilot kummittelevat taustalla. Tällä hetkellä paino 88 kg ja pituus 164 cm. Yritän saada kilot pois jättämällä pois herkut ja pientämällä annoksia.
Ja oikeasti toivoisin löytäväni sellaisen "tukiryhmän", joka ei kuihtuisi kasaan parissa viikossa.
ihan maltillisesti ottaa. Olen 43v 4 lapsen äiti. Pituutta minulla on 156 cm ja painoa n 68 kg. Aattelin n 57-60 kg kesään mennessä. Mikäs kiire mulla on. Ei se painokaan muutamassa kuukaudessa ole noussut. Aattelin laihduttaa vain kerran ja pysyä siinä painossa. Liikuntaa lisäämällä
olen ikuinen laihduttaja :( mutta jos nyt onnistuis kun on muitakin mukana :)
olen 30v kolmen lapsen äiti.164cm ja 75kg.viime vuonna lähti 10kg ja nyt tavoitteena kesäksi -15kg
tosin aloitin jo kesällä ja painoa lähtenyt 13 kg mutta nyt käytiin miehen kanssa laivalla, ja hupsista, 3 kg vaaka näytti aamulla enemmän kuin toissapäivänä, NIIN paljon en ole syönyt tai juonut kahden päivän aikana, enhän?? toivottavasti on osa nestettäkin. mutta homma jatkuu edelleen, jos sen 20 kg tähän lisää kesään mennessä tippuis, niin sithän alkais olla ihan kiva viettää kesää :)
kuin ketjun aloittajalla. Paino nyt 94kg, tavoitteena -20kg kesään mennessä. Pituus 175cm.
Aloitin n. puolitoista vuotta sitten. Silloin paino lähes 65 kg. Kesällä olin jo 56 kg, mutta nyt on pölähtänyt stressin vuoksi pari kiloa takaisin. Haluaisin päästä painoon 53-54 kg - tämän painoisena minulla on aina ollut hyvä olla. Tarviin kyllä tsemppiä ja tukea, se loppu on hankalla ja näyttää äkkiä tulevan takaisin.
Niin ja 3 lapsen äippä, pituutta 170 cm.
mistä tuota jutta dietissä saa tietoa?
Aamiainen
. 45 g kaurahiutale
. 100 g raejuusto, rasvaton
. 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
. + Omega 3 2 kpl
Lounas
. 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
. 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
. 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
. 5 g oliiviöljy
Välipala
. maitorahka 250 g
. 100 g pakastemarjoja
. tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix
Päivällinen
. 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
. 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
. 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
. 5 g oliiviöljy
Iltapala
. 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
. 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
. 10 g vehnäleseitä
. + Omega 3 2kpl
Palautusjuoma (heti välittömästi treenin jälkeen, vain treenipäivinä)
. 40 g Fast Dietmix (kovaa treenaavat voivat käyttää tuhdimpaa palautusjuomaa esim. Fast Reco 2)
Naudanliha voi olla paistijauhelihaa.
Kala tonnikalaa vedessä.
Pyri juomaan vettä tasaisesti koko päivän ajan - minimissään 3 litraa. Aamulla heti herättyäsi juo tyhjään vatsaan vähintään 0,3 litraa vettä.
Painot tarkoittavat raakapainoja, eli siis puntaroidaan ennen keittämistä tai paistamista.
Ateriaväli minimissään 2 h ja maksimissaan 4h. Tämä on erittäin tärkeätä!
Jos jokin ateria jää väliin jostain syystä, korvaa se Fast Dietmix 40 g drinkillä tai Pro-Fx proteiinipatukalla.
Käytä mausteita runsaasti ja varsinkin tulisia mausteita on hyvä käyttää niiden termogeenisen vaikutuksen takia. Samoin käytä suolaa ruoissa, koska natrium on erittäin tärkeä koko prosessissa! HUOM! Lisätyn suolan määrä 2-3 g/pv.
Makeutusjauhetta voi käyttää
Mä olin 86kg kolme vkoa sitten, nyt 79 :)
ja pelkällä ruokavalion muutoksella!
Ens viikolla ois tarkotus lämmittää taas vanha juoksuharrastus ja kotijumppa :P
Eli minä myös mukana!!
synnytyksestä jäljellä vielä 8kg kun lapsi 10kk.
Raskaaksi tullessa 69,5kg (no, oikeasti vähän vähemmän mutta neuvolakortissa on tuo että painonnousu ei kuulosta niin kamalalle, heh), kolmisen viikkoa sitten vielä 77,4kg. Eilen illalla oli 74,4kg. Pisteitä olen vähän laskenut, ja nyt olen ollut sairaana enkä ole jaksanut syödä kuin suklaata ja jäätelöä ;). Näköjään tehoaa silti sekin, kun muu ylimääräinen jää pois. Alan taas laskea pisteitä tiistaina (uusi viikkoni alkaa aina silloin).
Tavoitteena ensin tuo 69,5 ja sitten vielä vähän päälle. Pituutta 171cm.
Tänä aamuna tuntui hyvälle, kun pieni paita mahtui päälle!
myös :) elikkä 162cm ja painoa 90kg. ja olis mahtavaa saada 20kg pois. vauva nyt 2kk ja nyt roppa alkaa kestään jo kunnon liikkumista..