Aloitetaas pino: "Kesäksi -20 kg". Mä aloitan!
Olen 35v. kolmen lapsen äiti, karpannut pari vuotta, nyt tosissaan laihdutusmielessä, lähtöpaino huikeat 94 kg, tavoitteena 74 kg kesäkuun alkuun mennessä. Sitten myöhemmin vielä ehkä 5-10 kg.
Kommentit (45)
että nyt taas 2 kg lähtenyt!!! Jee jee. Tavoitteeseen reilu 10 kg vielä, ja kesään mennessä se on taatusti faktaa!
Nyt on viimein aika hävittää vauvakilot, nuorin lapsikin on 3-vuotias. Aloitin jo keväällä, nyt on tippunut 7 kg. Vielä ihannepainoon matkaa 30 kg, mutta seuraava tavoite ensi syksylle on 12 kg - ne viimeiset vauvakilot.
Nämä tänä kesänä ja syksynä pudonneet kilot ovat lähteneet kävelyllä, joogalla, seksillä ja maltillisella ruokavaliouudistuksella. Samalla linjalla jatketaan. :)
72 kg, 162 cm.
Kymmenen kiloo kun sais pois. Mieluusti paljon ennen kesää jo.
Aloitin n. puolitoista vuotta sitten. Silloin paino lähes 65 kg. Kesällä olin jo 56 kg, mutta nyt on pölähtänyt stressin vuoksi pari kiloa takaisin. Haluaisin päästä painoon 53-54 kg - tämän painoisena minulla on aina ollut hyvä olla. Tarviin kyllä tsemppiä ja tukea, se loppu on hankalla ja näyttää äkkiä tulevan takaisin. Niin ja 3 lapsen äippä, pituutta 170 cm.
Aina tänne täytyy jonkun alipainoisen tulla "mukaan"... Tsemppiä vaan kovasti
Terv 170cm ja 80kg ja alaspäin menossa... Tavoite 65kg
niin että saanko tulla silti mukaan?
Luulen, että painoni tuosta vähän nousee, kun tervehdyttyäni alan syömään taas enemmän.
Muutama vuosi sitten laihdutin painonvartijoiden pisteitä laskemalla 14kg. Oli yllättävän helppoa.
Niin, ja mulla siis yksi lapsi, alle 1v. Tavoitteena päästä kuukaudessa tuohon 69,5 kiloon mutta ei taida olla mahdollista..
Olisiko helpompi jos meillä olisi nimet?
Minä voisin olla Valvatti.