Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHEN TÖRKEÄ LAUSE" Olen tottunut hyvään"

Vierailija
01.11.2010 |

Olin rakastajani kanssa hotellissa ja meinasin, että käytämme kondomia vaikka minulla onkin kierukka. Mies siihen lohkaisi, "mieluummin paljaalla, olen tottunut hyvään". Voi helvetti! Jos kerran on hyvään tottunut kotonaan miksi ihmeessä sitten minun kanssa oli hotellissa???? Lähdin saman tien pois (tosin tulin aamulla takaisin ja seksi jatkui hiukan lauhtuneissa merkeissä).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan vaihtelun vuoksi. Eihän kukaan jaksa sisäfilettä joka päivä syödä, vaikka se onkin hyvää. Joten nyt voinet ainakin unohtaa luulot omasta erinomaisuudestasi tyypin vaimoon verrattuna. Ja ei, minua ei ole koskaan (tietääkseni) petetty, itse olen kyllä pettänyt.

Vierailija
2/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen pettää myös sinua ehkä monienkin muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on kuin konvehtirasia, koskaan ei tiedä mitä saa, minkä taudin jaatte. Jännä elämäntapa!

Vierailija
4/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi odottaa pettäjämieheltä?

on ilmeisesti sitä mieltä, ettei pettäjämiehessä voi olla mitään hyviä puolia.

Katkeruutta? Omaa epävarmuutta?

Vierailija
5/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi odottaa pettäjämieheltä?

on ilmeisesti sitä mieltä, ettei pettäjämiehessä voi olla mitään hyviä puolia.

Katkeruutta? Omaa epävarmuutta?

Vierailija
6/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien kanssa petä ja lapsiksia meiltä jokaiselta voi tulla, hiukan tökeröhän tuo lausahdus on. Jos ap:lla on kierukka ja miehen vaimolla niin ehkäisyhän on hoidossa. Jos ei muiden kanssa sitten sekstailla ja ap:n mies(jos ap varattu?) ei sekstaile suhteen ulkopuolella?

Vierailija
7/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjämiehessä on hyviäkin ominaisuuksia, mutta kaikki ne menevät minun silmissäni suhdemielessä vessasta alas, jos pettäminen tulee mukaan kuvioihin. Voisin olla kaveri pettävän miehen kanssa, mutta pettämään en sen kanssa ryhtyisi, siinä nyt vaan tulisi itselle halpa olo. Kukin tehköön miten lystää.

Vierailija
8/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien kanssa petä ja lapsiksia meiltä jokaiselta voi tulla, hiukan tökeröhän tuo lausahdus on. Jos ap:lla on kierukka ja miehen vaimolla niin ehkäisyhän on hoidossa. Jos ei muiden kanssa sitten sekstailla ja ap:n mies(jos ap varattu?) ei sekstaile suhteen ulkopuolella?

ja mikä onkaan luotettavampi kuin sellaisen miehen sana, joka pettää vaimoaan? Ja mistä tietää, ettei tuo vaimo petä miestään miehen tietämättä? Aika vaarallista ryhtyä ilman kondomia hommiin.

Vierailija
9/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai huvittunutta ihmetystä? Tai realismia?"

En ihan osannut itsestäni kateutta löytää, kun mietin ap:n rakastajan kommenttia.:D

Vierailija
10/10 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rakastajani ei ENÄÄ suostu, vaikka sovittiin että muiden kanssa käytetään kortsuu ja meidän välinen seksi hoidetaan ilman - alussa homma menikin näin, koska mä saan ihan hirmu kiksit siitä, mutta nyt jätkä vaan totee, että tyydy siihen mitä saat... höh?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän