Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutisvalitusta

Vierailija
23.10.2010 |

Tiedän, että olen hätäinen, mutta joskus sitä toivoisi myyjiltä hieman enemmän yhteydenpitoa.

Voitin viikko sitten perjantaina 60 e:n huudon, vakioviestissä oli tilitiedot ja maksoin lauantaina aamulla. Laitoin samantien viestiä myyjälle maksusta.

Nyt on kulunut viikko, mitään vastausta ei ole tullut, ei sitä pakettiakaan. Myyjän tietojen mukaan postittaa 3 krt/vko eli minun logiikkani mukaan paketin pitäisi jo olla matkalla.

Voisiko niihin omiin tietoihinsa laittaa, että "syyslomalla viikon X" niin ei turhaan odottelisi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin jonkinnäköistä yhteydenottoa toivoisin myyjältä, kun kyse on kuitenkin vähän isommasta kuin parin euron ostoksesta.

Laita myyjälle viestiä, että toivot hänen ilmoittavan, että raha on varmasti tullut perille ja kysy koska laittaa paketin postiin.

Vierailija
2/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee huutopakettina, niin käy sieltä huutiksesta kohteen tiedoista katsomassa onko paketille jo ostettu jo kuljetus ja jos on, niin missä se menee.

Jos on tulossa tavallisena pakettina voit ihan hyvin laittaa myyjälle viestin ja kysyä onko rahat tullut perille ja pyytää paketin lähetystunnusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyä myyjän tilillä vasta tiistaina (oma pankkini ei koskaan näytä mitään maanantaina).

Sitten jos hän on lähettänyt paketin vaikka torstaina, niin siitä tulee lappu vasta maanantaina.

Ei vielä mitään hätää...

Vierailija
4/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyä myyjän tilillä vasta tiistaina (oma pankkini ei koskaan näytä mitään maanantaina). Sitten jos hän on lähettänyt paketin vaikka torstaina, niin siitä tulee lappu vasta maanantaina. Ei vielä mitään hätää...

eli olisi pitänyt näkyä maanantaina, jos postittaa 3 krt/vko niin postitus olisi ollut keskiviikkona ja paketista tieto minulla perjantaina.

Vierailija
5/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis postin kulkemisessa on ollut nyt viiveitä, ei ole koko viikkona tullut postia vaikka olisi pitänyt

Vierailija
6/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rahat ovat tulleet ja milloin suunnilleen aikoo postittaa. Itse ainakin ilmoitan aina huutajalle noin. Kyllä mua alkais epäilyttää et olenko tullut huijatuksi tms..

-tintti-

Vierailija
7/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt syyskoma ja ei välttämättä ole kotona.

Vierailija
8/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt syyskoma ja ei välttämättä ole kotona.

ja ostaa muilta eli on netin ääressä. Ei se kamalan iso asia olisi laittaa tietoa siitä, että rahat saatu ja postitus maanantaina.

Vierailija
9/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että jos postia ei ehditä jakaa/pakettikortteja tehdä/lajitella työajan puitteissa, ne jätetään tekemättä ja ihmiset eivät saa postejaan. Tilanne tulee vielä pahenemaan tästä, kun pian menevät lajittelukeskukset lakkoon.

*Tukee täysin postityöntekijöiden työtaistelua*

Vierailija
10/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilisiirto näkyy välittömästi, eli tässä tapauksessa myyjä on saanut rahat heti lauantaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän