Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei köyhät.

Vierailija
01.11.2010 |

Voisitteko nyt pikkuhiljaa alkaa laittaa sitä joulua? Ostakaa vaikka yksi pikkulahja/vk, ei tarvitse sitten aatonaattona itkeä, ettei ole rahaa kuin perunasoselaatikkoon. Ugh.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tässä koko aamun kyynelehtinyt, millä noi lapset syöttäis tuonne 15. päivään asti. Laskut maksamatta ja kräväyskirjeitä tulee päivittäin. Nyt ollan aika lähellä sitä pistettä, että luovutan kokonaan..

Vierailija
22/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tässä koko aamun kyynelehtinyt, millä noi lapset syöttäis tuonne 15. päivään asti. Laskut maksamatta ja kräväyskirjeitä tulee päivittäin. Nyt ollan aika lähellä sitä pistettä, että luovutan kokonaan..

Meillä vähän sama tilanne. Huutonetissä on kaikenlaista myynnistä jos vaikka siellä tippuis rahaa, seuraavaksi käydään miehen kanssa korut läpi ja kaikki paitsi vihkisormukset myyntiin. Seurakunnan ruokapakettia ei ole kiva mennä kyselemään, mutta ei taida olla vaihtoehtoja. Soskusta emme saa mitään.

Koita jaksaa, älä luovuta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tässä monta kertaa ole mahdollista ostaa lahjoja ennen joulua. Teen kyllä itse joitakin lahjoja läheisille.

Vierailija
24/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kai mun tartte mitään lahjojakaan hankkia???

Vierailija
25/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei synny ei. Vanhana palstakonkarina olen vain pannut merkille, että jotkut heräävät jouluajatuksiin vasta, kun kaikki rahat on syöty tai juotu.

Jos nyt muistuttaisin asiasta. Osta nyt pakkaseen ruokaa jouluksi, herkkuja keittiönkaapin ylänurkkaan ja muutama pikkupaketti. Saa joulu sitten tulla, kun tullakseen. Jos rahaa on jouluna, saat sitten pari lisä pakettiakin.

Vierailija
26/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun köyhillä just ei ole rahaa, niin ei niitä lahjoja osteta millään. Jos rahaa on, maksetaan vaikka puhelinlasku.

Vierailija
27/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta lukuunottamatta kaikki lahjat on jo hankittu. Ja itse asiassa muutama lahja jo vuoden 2011 jouluksi.

Mulla on käytössä ikivanha ruutuvihko, johon olen kirjoittanut peräkanaa jokaisen lahjansaajan nimen ja perään idean tai sitten jo valmiina olevan lahjan.

Yleensä kaikki lahjat löytyy kesältä kirppareilta, kaikki mitä olen ostanut ovat alkuperäisissä paketeissa, eli sama kuin kaupan hyllyltä hakisin.

Lähes kaikki lahjoista on jo paketoitukin. Paperina käytin lasten vesiväritöitä. Itse asiassa vesivärit saatiin messuilta ja paperit toin keräysastiasta töistä.

Ruokapöytäänkin on valmiina jo uudet perunat pakkasessa.

Itse jouluherkuthan ovat tosi halpoja, pöydän saa koreaksi peruskaavoja kun noudattaa n 20 eurolla. Eri asia on sitten mitä kaikkea muuta sitä tarjoaa.

Vierailija
28/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa tulee veronpalautuksetkin joten nou problemo.T:köyhä työtön

Vierailija
29/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla sitä rahaa oo ennen jouluakaan. Mutta eiköhän joulussa oo tärkeintä läheisten yhdessäolo, ei se materia..

Vierailija
30/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuloja ja veronpalautukset menee vakuutusmaksuihin ennen kuin vuosi vaihtuu, pakko maksaa. Joulua ei laiteta paljoa. Laitan itse hieman ruokaa. Lapselle ostan kirpputorilta lahjat kun ei muuhun varaa. Itselle ei varaa ostaa edes talvikenkiä eli yritän ostaa sitten tammikuussa. Voihan olla, että saan hieman tienattua ja sitten ostan lapselle ensin sen mitä toivoo pukilta. Köyhänä ei ole hyvä olla...

Vierailija
31/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta talvitöppöset hong kongista kuten minä,9,90e :D

Vierailija
32/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä katsomassa : ) Onko niissä liukkaat pohjat? Olen viimeisilläni raskaana eikä saisi olla korkoa eikä liukasta pohjaa ettei käy köpelösti.

Vierailija
33/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

murehdin jo eilen rahojen riittävyyttä. Eipä mulla ole ollut ylimääräistä rahaa koko vuonna. Voi kun osais ja ois aikaa käsitöille.

Vierailija
34/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistutankin, että osaisitte kerrankin varautua. Materialistiksi minua on turha haukkua, mutta kai siihen yhdessäoloon jouluna kuuluu edes pari pakettia ja kinkku?

Vierailija
35/35 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi uskoa tätä! Minä myin yhden tarpeettoman tavaran just äsken (ollut kauan myynnissä) ja sain siitä sen verran rahaa, että saan itselle talvikengät ja lapselle hyvän lelun tai kaksi mitä haluaa joulupukilta. Ihan kuin rukouksiin olisi vastattu, ihanaa : )

Köyhälle pienikin summa on paljon : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä