Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelänmatka 6-vuotiaan kanssa, vinkkejä ja linkkejä kiitos.. :)

Vierailija
31.10.2010 |

Olen pienen poikaviikarin yh, ja haluaisin viedä lapsen johonkin kivaan paikkaan ulkomaille, poika haaveilee merestä ja rannoista :) Nyt ennen kuin koulu syksyllä alkaa, koska sittenhän lomat on kun on ja ei välttämättä meillä edes yhtaikaa :/

Ylläri varmaan että matkan pitäisi olla mahdollisimman edullinen, mitään luksusta emme kaipaa mutta perussiistiä ja toimivaa ja hyviä yhteyksiä rannalle.

Kokemuksia kaipaan, matkatoimistoista ja kohteista, sekä myös kiinnostaisi tietää että onko all-inclusive fiksumpi veto kuin itse etsiskellä ruokapaikat yms, aikaa ainakin säästyisi..? Mitä pitäisi huomioida?

Itsekään en ole ulkomailla käynyt liki 10 vuoteen, joten ihan saa rautalangasta viäntää.. :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa me ollaan käyty joka vuosi, mutta siellä taitaa olla elokuussa liian kuuma.

Vierailija
2/2 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun riippuu niin haetteko tosi lämmintä vai? Mutta ehdottomasti all-inclusive, on helppo mennä lapsen kanssa pöytään ja voi vielä valkatakkin mitä ottaa. Itse olemme jopa neljä viikkoa olleet all-inclusivessa ja kyllä oli helppoa niin lapsille kuin tietysti vanhemmille. Hotelli kannatta valita sitten ihan rannan tuntumasta jos poika tykkää niin onhan sekin kätevää kun voitte useamman kerran päivässä sinne kipaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi