Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko koskaan lapsellenne ostanut Prismasta, Cittarista vaatteita?

Vierailija
31.10.2010 |

millainen on Ciraf, (kai noin kirjoitetaan)... siis onko ne päällysvaatteet hyviä? takit, haalarit...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samettihousut, muutamat hanskat ja pipon. Näihin kaikkiin olen ollut tyytyväinen, ovat olleet kestäviä. Päällysvaatteista ei ole valitettavasti kokemusta.

Vierailija
2/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 10v sitten ostin jotain, mutta osoittautui huonolaatuiseksi, en muista merkkiä. Ciraf on mun mielestä huonolaatuista, ainakin mun vähäisellä kokemuksella.

Mutta saahan marketeista kyllä nykyään ihan merkkivaatteitakin ja tottakai ne on yhtä hyviä kuin muualta ostetutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään valittamista. Ulkovaatteista ei kokemusta.

Vierailija
4/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näyttää mielestäni aika kivoilta ne takit jne... no kait se kokeilemalla selviää... ku olisi todella edullisetkin...

ap

Vierailija
5/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaan ulkoilukäyttöön en ostaisi Cirafia tai muita "halpismerkkejä", mutta ns. kauppareissuvaatteeksi kyllä.

Vierailija
6/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut sekä sisä- että ulkovaatteita Prismasta Ciraf-merkkiä, on hyvälaatuista ja hinta tosiaan on edullista:) Hinta-laatusuhde on ihan hyvin kohdallaan - eikä meillä ainakaan oo käytössä esim revenneet kuten teki 2 talvea sitten KALLIIT Ticketin toppahousut...

Vierailija
7/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte ihan dna challenge -mainoksen pintaliitäjiltä.

Vierailija
8/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut sekä sisä- että ulkovaatteita Prismasta Ciraf-merkkiä, on hyvälaatuista ja hinta tosiaan on edullista:) Hinta-laatusuhde on ihan hyvin kohdallaan - eikä meillä ainakaan oo käytössä esim revenneet kuten teki 2 talvea sitten KALLIIT Ticketin toppahousut...

ap

Vierailija
9/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mutta Ciraf on Prisman merkki. Ja kyllä olen ostanut lapselleni "halppis"merkkejä. Hyviä arkikäytössä kun ei tarvi surkutella jos tulee lähtemätön tahra, reikä yms

Vierailija
10/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet kestävämpiä kuin HM:n. Ostan lasten vaatteet mistä milloinkin. Yritän kuitenkin valita vaaleita vaatteita (toinen lapsista atoopikko) sekä hyvin pesuja kestäviä vaatteita. Vaatteiden valmistusmaa kiinnostaa enemmän kuin merkki. Cirafista täytyy tunnustaa etten tiedä,tietääkö joku muu?

Vierailija
11/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa kesänä ostin kerralla paljon Prismasta Cirafin vaatteita tytölle, joka olikin yllättäen hujahtanut pituutta sen verran, ettei edellisen kesän vaatteet menneet päälle lainkaan. Uusia vaatteita piti siis ostaa kerralla paljon, mielellään heti, eikä edullinen hintakaan haitannut yhtään. Suunnistin lähimpään Prismaan (joka löytyy 10 min. kävelymatkan päästä kotiovelta), kävelin tyttöjen vaaterekin päästä päähän läpi ja tiputin ostoskärryihin jokaisen vaatteen, joka oli sopivan hintainen ja kivan näköinen. 10 mekkoa, 7 paitaa (osa pitkähihaisia, osa lyhythihaisia ja osa naruolkaimisia kesätoppeja), 3 paria sukkahousuja ja 4 housut/shortsit/caprit - tarkkaa hintaa en muista, mutta alle satasen se jäi, ja kaikki näistä vaatteista on käyttökunnossa vielä tänäkin päivänä. Jatkossakin tulen siis käyttämään Cirafin vaatetta.

Vierailija
12/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa kotimaista merkkiäkin, ne on valitettavasti tosi tylsiä.. Mut muita oon kyllä ostanut aina kun on alennettuja hintoja, muuten ei raaski ostaa kun pitää aina ostaa kahdet. Cittarin halvat retut on aika huonolaatusia, värit tahtoo lähtee ekas pesus ja kangas on tosi ohutta ja kovaa. Niitäkin oon joskus ostanut, kun vähän aikaa mahtuu kuitenkin päälle, esim. yökkäreinä käy ne ohuet. Muuten en osta yleensä Cittarilta kuin alennusrekistä, joskus saa ulkovaatteita tosi halvalla. Muuten ne kalliimmat vaatteet on mun mielestä aika rumia, nimenomaan pojille on huono valikoima, tytölle kyllä olis. Kerran oli kaikki vauvojen vaatteet -30% mut en löytänyt mitään ostettavaa, kaikki siedettävän näköiset oli vielä alennuksenkin jälkeen niin kalliita, esim. bodyt kympin luokkaa. En periaatteesta maksa kymppiä pienestä kankaanpalasta, ja se viä kahtena, kyllä meidän kaksoset pärjää vallan mainiosti 5-6€ bodylla.

Vierailija
13/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut noita cirafin bodyja, ja meillä niistä lähes kaikista roikkuu epämääräisiä lankoja joka puolelta, meinaavat siis purkautua. ei mitään hyvälaatuisia, mutta ihan perus kelpo vaatteita.

Vierailija
14/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en sinällään pidä jotai Tuttaa hyvänä merkkinä, niin sitä olen esim. ostanut. Citymarket myy lisäksi jotain kotimaista merkkiä (en jaksa käydä tarkistamassa nimeä), joka on ollut hyvä. Luomupuuvillaisia vaatteita lapsille ja aikuisille.

Cirafia on jokunen vaate, mutta ne ovat harmittavasti yleensä jonkun oikean merkin kopioita (esim Po.P), eikä muutenkaan makuuni. Esim. tytölle paljon röyhelöä ja marjapuuron väriä..

Sukkia, sukkahousuja ja lapasia olen myös ostanut. Niitä on usein alennuksessakin, esim Finnwearin.

Vierailija
15/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai wannabee/nousukas. Kelpaa kaikki merkkiin katsomatta, laatu ratkaisee ja hinta. en oo tollo, että ostaisin jotain yli parinkympin bodya, jota käytetään muutaman kerran. tai monen kympin puseroa, joka menee aika äkkiä kasvavalla lapsella pieneksi tai huonoksi.

tietty jos pystyy alkuperää huomioimaan, niin sekin vaikuttaa, esim suomessa tehdyt jne. voin ostaa kalliimpiakin.

Vierailija
16/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napero-merkin vaatteet on kestäviä. Alkuun tuntuvat kovalta, mutta tottahan ne sitten pehmenee. 10e 3 body, halpaa, eikä harmita jos suttaantuvat. En minäkään laita tiettyihin vaatteisiin paljoa rahaa, joihinkin taas laitan. Ulkovaatteista ei kokemusta. Onkohan se merkki muuten edes Napero, hm, en varmaksi muista.

Vierailija
17/17 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä,muttei tosiaankaa kaikki.takkia en uskaltas ostaa.ja olen saanut/ostanut noita jonkun verran.halppis merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän