Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet usein osaavat käyttäytyä rennommin kuin naiset?

Vierailija
31.10.2010 |

En tiedä ketään miestä joka vetäisi viiniä vääränä henkeen jos ravintolassa 1v pikkulapsi vähän pitäisi metakkaa. Yksikään mun tutnemistani miehistä ei myöskään jättäis sukulaislapsia kutsumatta häihin sen takia että ne aiheuttavat liikaa hälinää. Miehet eivät todellakaann ole niin pikkumaisia märisijöitä kuin naiset :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset stressaa enemmän?

Vierailija
2/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään miestä joka vetäisi viiniä vääränä henkeen jos ravintolassa 1v pikkulapsi vähän pitäisi metakkaa. Yksikään mun tutnemistani miehistä ei myöskään jättäis sukulaislapsia kutsumatta häihin sen takia että ne aiheuttavat liikaa hälinää. Miehet eivät todellakaann ole niin pikkumaisia märisijöitä kuin naiset :(

enkä yhtäkään vastaavaa naista. Joku toinen saattaa tuntea pari neuroottista naista eikä neuroottisia miehiä, joku taas kymmenen neuroottista miestä ja yhden vastaavan naisen jne. jne. LOPETTAKAA JO NÄMÄ MIES- /NAISYLEISTYKSET :DDDDDD!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

busseissa ilmaiseksi matkustavista äideistä tai mulkoilevat kauppajonossa nauravaa lasta? NAISET!

Vierailija
4/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mun tutnemistani miehistä ei myöskään jättäis sukulaislapsia kutsumatta häihin sen takia että ne aiheuttavat liikaa hälinää.

liittymättä on ihan pakko kommentoida, että välttämättä ei ole aina kyse siitä, että lapset olisivat häissä häiriöksi, vaan voi olla myös niin, että hääpari haluaa aikuisten juhlat, jossa vieraat saattavat olla humalassa, eikä se välttämättä oo niin mukavaa lapsille.

Kukin järjestää omanlaisensa häät, ja toisilla ne saattavat olla hieman rempseämmät. Siitä ei minusta kannata ottaa kauheasti itseensä.

Vierailija
5/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät todellakaan kiinnitä huomiota tuollaisiin seikkoihin eivätkä revi peliverkkareitaan kun taas naiset kiukuttelevat pienestäkin...

Vierailija
6/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni nainen suuttuisi kun lapsi piirtää likaisen auton kylkeen, tuskin yksikään, mutta kuinka moni mies kokee sen henkilökohtaisena loukkauksena ja kateellisuuden osoituksena.

Vierailija
7/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mua hävettää olla suomalainen...

Vierailija
8/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamasta naisesta sen voisin uskoakin.

Vierailija
9/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät todellakaan kiinnitä huomiota tuollaisiin seikkoihin eivätkä revi peliverkkareitaan kun taas naiset kiukuttelevat pienestäkin...

ja aika monia lyhytpinnaisia miehiä paljon enemmän kuin vastaavia naisia. Tuntuu olevan tuo impulsiivisuus ja hermojen menetys miehille kaiken kaikkiaan yleisempää (väkivaltatilastot, liikenneonnettomuudet yms.)

Vierailija
10/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääpari haluaa aikuisten juhlat, jossa vieraat saattavat olla humalassa, eikä se välttämättä oo niin mukavaa lapsille..

Siis oikeasti, lapset jätetään kutsumatta häihin sen takia että jengi olisi/voisi olla ihan sikakännissä??!! Kuka haluaa sellaiset HÄÄT?

Vierailija
11/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääpari haluaa aikuisten juhlat, jossa vieraat saattavat olla humalassa, eikä se välttämättä oo niin mukavaa lapsille..

Siis oikeasti, lapset jätetään kutsumatta häihin sen takia että jengi olisi/voisi olla ihan sikakännissä??!! Kuka haluaa sellaiset HÄÄT?

kiva asettua ihmisten yläpuolelle, mulle taas on aivan sama, millaisia häitä muut viettävät. Kukin tavallaan. Me tehtiin sillä tavalla, ettei meillä ollut ollenkaan häitä.

Vierailija
12/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen huomannut että kyl naisten kesken on hurtein huumori ja rennoin meininki. Miehillä palaa pinna heti jos he eivät onnistu jossain ja miesten keskuudessa on enemmän kaikkitietäviä nipottajia, etenkin +50 ikäisten. He ajautuvat sanaharkkaan keskenään useammin ja jos joku lähtee kesken tunnin ovet paukkuen ulos luokasta niin kyllä se on mies. Hermojenhallinta ei tosiaan tunnu olevan miesten vahvimpia ominaisuuksia :D.

Vierailija
13/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan toki mutta toivottavasti mun ei koskaan tarvi osallistua känniääliöiden häihin :)

että jotkut menevät viinasta niin sekaisin, että heistä tulee heti känniääliöitä, mutta muista kuitenkin, että me muut osaamme olla pienessä hiprakassakin ihan hyväkäytöksisiä.

Vierailija
14/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalainen tarvii sitä pientä hiprakkaa osatakseen pitää hauskaa?

Jos jotkut haluavat käyttää alkoholia, niin miten se on sinulta pois? Anna toisten juoda, ei kai sun pakko oo? Mä en ymmärrä, miksi pitää aina löytyy syitä toisten ihmisten halveksumiselle. Mulle toisten ihmisten juominen tai juomattomuus ei ole mikään ongelma, en tajua, miksi jotkut viitsivät siitä niin kauheasti stressata.

Vierailija
15/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku kaipaa hiprakkaa tai kännihäitä :D antaahan se tietyn kuvan ihmisestä jos hääjuhlienkin pitää olla ryyppäjäiset sori vaan. Känni tai hiprakka kun ei ketään kaunista eikä tee fiksua vaikutelmaa päinvastoin

Vierailija
16/22 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki ole minulta pois mutta saa kai sitä ihmetellä miksi joku kaipaa hiprakkaa tai kännihäitä :D antaahan se tietyn kuvan ihmisestä jos hääjuhlienkin pitää olla ryyppäjäiset sori vaan. Känni tai hiprakka kun ei ketään kaunista eikä tee fiksua vaikutelmaa päinvastoin

Miksi ylipäätään alkoholia juodaan? Kyllä, myös maun takia, mutta jos kyse olis pelkästään mausta, varmasti myös olis olemassa porukka, joka harrastais intohimoisesti mehuja.

Mä en käsitä, minkä kuvan antaa ihmisestä, jos juhlissa juodaan viinaa ja ollaan kännissä. Sulle näköjään negatiivisen kun kirjoitat noin pilkallisesti. Mä en ainakaan pyri antamaan mitään "kuvaa" itsestäni kenellekään, mä olen oma itseni. Mutta koska sä olet näköjään kiinnostunut tuosta kuvasta, tarkoittaako se sitten kenties sitä, että olet itse kiinnostunut siitä, mitä ihmiset susta ajattelevat?

Mun mielestä biletyyppisiä häitä pitävät ihmiset (yleensä aika nuoret), jotka tykkäävät juhlia ja pitää sen sortin hauskaa. Ei siinä mitään sen kummempaa ole. Jos sä haluat tehdä sen pitemmälle meneviä johtopäätöksiä joidenkin ihmisten juhlista ja luokitella juhlien järjestäjiä tiettyihin lokeroihin, niin kai sun täytyy sitten niin tehdä.

Vierailija
17/22 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus vain pitää hauskaa, miksi ihmeessä lapset pitäisi häätää hääjuhlista pois? Kyllä siellä lapsillakin olisi keskenään kivaa... eikä lapset vanhempian pienestä hiprakasta oikeasti ahdistu. Tämähän on ollut tilanne lapsuudessa vaikka kuinka monella, esim. minulla. Vanhempani ja heiudän aikuiset ystävät viettivät usein puutarhajuhlia kesäisin, joissa kyllä syötiin ja juotiin eikä nirsoiltu, ja hauskaa niissä oli. Mutta miksi kenenkään pitäisi sammua pöydän alle? Ei sellainen hääjuhliin sovi.

Vierailija
18/22 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettet ole tavannut minun miestäni.

Vierailija
19/22 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet puhuukin pahaa toisten seläntakana. 

Vierailija
20/22 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset välittää liikaa muiden mielipiteistä. Oon huomannut, kun mielessäni näytän keskaria tuntemattomille ihmisille enkä välitä vittuakaan mitä minusta ajattelevat, voin paremmin jaolen itsevarmempi.