Kauanko pitää odotella? (huutis)
Kohteeni Huutonetissä sulkeutui eilen ja luulenpa ettei ostajalla ole aikomusta lunastaa tuotetta. Hän on huutanut minun tuotettani, mutta ostanut täysin samanlaisen tuotteen toiselta kaupppaajalta. Tuote on sellainen ettei niitä tarvita kuin yksi/talous. Että jos ei kaverilleen osta, niin tuskin on toiselle tarvetta.
Kohde siis sulkeutui eilen ja laitoin heti ostajalle viestiä. Hän ei ole vielä vastannut mitään, enkä usko että vastaakaan. Kuinka kauan on korrektia odottaa hänen yhteydenottoaan ennen kuin laitan kohteen uudelleen myyntiin ja annan hänelle negaa palautteessa?
Kommentit (13)
ja senkin jälkeen vielä odotat. Katsos kun siellä ei anneta palautteita sinun uskosi perusteella vaan siitä, mitä todella tapahtuu.
t. yks huutismyyjä
viikko ja sitten vielä uusi viesti ja odotat vielä toisenkin viikon?? huh, aika pitkäpinnainen olet.
ja senkin jälkeen vielä odotat. Katsos kun siellä ei anneta palautteita sinun uskosi perusteella vaan siitä, mitä todella tapahtuu.
t. yks huutismyyjä
millään tuotteella ei voi olla niin kiire, ettei kahta viikkoa jouda odottamaan
yks huutismyyjä kans
Eikös huutis säännöisäkin sanota niin.?
Laita vaik tekstarii 4 pvän päästä sulkeutumisesta jossa kerrot laittavasi kohteen uudestaan myyntiin parin päivän päästä jos ostaja ei ota yhteyttä.
ja jos ei mitään kuulu niin antaisin negan. Parin päivän päästä voit laittaa ostajalle muistutuksen asiasta.
kun tuote pitää saada kaupaksi ennen kuin voi itse ostaa uuden, nyt joudun odottelemaan (1-2 viikkoa??) pitkään ennen kuin saan tuotteen edes uudelleen myyntiin. Hitto miten tyhmää! Enkä todellakaan usko että ostaja on enää kiinnostunut tuotteesta.
ap
jossa ilmoitat tilinumeron ja pyydät vastaamaan koska aikoo maksaa tms. että tiedät postitella esimerkiksi.
Näet siitä aikooko edes lunastaa.
Näin olen itse tehnyt jos huutajasta ei kuulu mitään niin jollain tekosyyllä laitan tekstaria ja yleensä silloin saa vastauksen suuntaan tai toiseen. Moni ei kehtaa olla vastaamatta kuten sähköpostiin.
kun tuote pitää saada kaupaksi ennen kuin voi itse ostaa uuden, nyt joudun odottelemaan (1-2 viikkoa??) pitkään ennen kuin saan tuotteen edes uudelleen myyntiin. Hitto miten tyhmää! Enkä todellakaan usko että ostaja on enää kiinnostunut tuotteesta. ap
Huutiksen säännöissä kyllä kerrotaan että viikko on se aika joka pitää odottaa yhteydenottoa. Kahta viikkoa EI tarvitse odottaa, se on vain joidenkin myyjien oma (kohtuullinen) käytäntö.
Nyt olet odottanut vasta vuorokaudne ja hermoilet, mikä on minusta jo ihan kohtuutonta. Eivät kaikki availe meilejään monta kertaa päivässä, tai edes päivittäin, joten huutaja ei varmaan ole edes vielä lukenut viestiäsi.
Minulla oli alkusyksystä yksi huutaja, jonka arvasin jättävän huudon lunastamatta (palautehistoria...). Laitoin 4pv huutokaupan päättymisestä viestin, jossa kysyin asiallisesti hänen aikeitaan lunastaa tuotetta, ja kerroin että laitan tuotteetn uudelleen myyntiin 3 päivän kuluttua, ellei asiasta ole huutajan kanssa muuta sovittu.
Huutaja ilmoitti suoraan ettei lunasta tuotetta, ja sain laitettu kaupan käyntiin jo ennen kuin viikko oli kulunut.
odotellut ensin reilun viikon, sitten laitan uudelleen sähköpostia ja sitten taas odottelen.. ja noin kuukausi sulkeutumisesta annan negan. Ennen en antanut negoja lainkaan, odottelin vaan ja laitoin kohteen uudelleen parin kuukauden kuluttua myyntiin. Nyt näitä hupihuutelijoita on alkanut olemaan sen verran, että olen alkanut antamaan negan lunastamattomasta huudosta. Kiltti taidan olla edelleen, kun kuukaudenkin odottelen.. Harmittaa kyllä, että huudetaan ja sitten ei lunasteta, varsinkin, jos kohteella olisi ollut muitakin ostajia.
Kaksi viikkoa on minusta ihan maksimi. Jos huutajan sen jälkeen lunastaakin niin kyllä palautteen voi vielä vaihtaa.
odotellut ensin reilun viikon, sitten laitan uudelleen sähköpostia ja sitten taas odottelen.. ja noin kuukausi sulkeutumisesta annan negan. Ennen en antanut negoja lainkaan, odottelin vaan ja laitoin kohteen uudelleen parin kuukauden kuluttua myyntiin. Nyt näitä hupihuutelijoita on alkanut olemaan sen verran, että olen alkanut antamaan negan lunastamattomasta huudosta. Kiltti taidan olla edelleen, kun kuukaudenkin odottelen.. Harmittaa kyllä, että huudetaan ja sitten ei lunasteta, varsinkin, jos kohteella olisi ollut muitakin ostajia.
odottelee vaikka sen 2 vko, sitten laittaa negan ja tuotteen uudelleen myyntiin. Ja sitten siinä vaiheessa negan saanut havahtuu ja haluaa maksaakin huutonsa, mutta kohteeseen on tullutkin jo uusi huuto.. Mitenkäs sitten toimitaan..?
odottelee vaikka sen 2 vko, sitten laittaa negan ja tuotteen uudelleen myyntiin. Ja sitten siinä vaiheessa negan saanut havahtuu ja haluaa maksaakin huutonsa, mutta kohteeseen on tullutkin jo uusi huuto.. Mitenkäs sitten toimitaan..?
Ja ensimmäinen päivä on se minä huuto on päättynyt.
Ystävättärellä kävi juurikin niin että joku huusi tupotetta ja vasta 8 päivänä ( ilmeisesti rahapäivä) otti yhteyttä. Mutta kauppa oli purkaantunut. Ystävättäreni kyseli huutonetistäkin toiminta ohjeita ja sai. Mutta tosiaan sen 7 päivää on odotettava.