Onneksi lapsillamme on niin ihanat isovanhemmat että
usein he ITSE kutsuvat lapsemme luokseen yökylään. Päiväkyläilystä puhumattakaan. Muita yhtä onnekkaita?
Kommentit (4)
ja minusta se on hienoa. Kyläillään paljon koko perheenä, tehdään paljon kaikenlaista yhdessä, mutta öisin jokainen on omassa kodissa. Lapselle on rikkaus huomata, että vanhemmat ja isovanhemmat tulevat hyvin toimeen keskenään, viettävät aikaa yhdessä, täydentävät toinen toisiaan jne. Lapset oppivat, että yhdessä saadaan aikaan enemmän.
Teillä on jotain mielenterveysongelmia? Sinä ja miehesi työttömiä? Pitkäaikaissairaus?
Yleensä vanhemmat ihan itse hoitaa lapsiaan ne vähät ajat, mitä työnteolta perheelle jää.
kateellinen pikkusielu tuli purkamaan pahaa oloaan, näemmä.
Meilläkin isovanhemmat pyytävät lapsia hoitoon ja saavat toki myös.
Mun vanhemmilla lapset ovat jopa viikon kerrallaan, kun ollaan itse töissä ja lapsilla on lomaa. Matka heille on pitkä.
Anoppi pyytää myös silloin tälloin lapsia yökylään. Myös päivällä anoppi käy joskus hoitamassa kuopusta, niin hän saa ylimääräisiä vapaapäiviä hoidosta.
Mun mielestä on hienoa, että isovanhemmat haluavat viettää aikaana lastemme kanssa. Pärjättäisi kyllä ominkin voimin, mutta on mukavaa sekä lapsille että isovanhemmille.
Teillä on jotain mielenterveysongelmia? Sinä ja miehesi työttömiä? Pitkäaikaissairaus?
Yleensä vanhemmat ihan itse hoitaa lapsiaan ne vähät ajat, mitä työnteolta perheelle jää.