Meidän perhe ei mene häihin ellei koko perhettä kutsuta
Kommentit (15)
Mä taas pyrin jättämään lapset hoitoon juhlien ajaksi, oli sitten kyseessä häät tai hautajaiset. Toki imetettävän joutuu ottamaan mukaan tai tilanteesta riippuen isommankin.
Mutta näin siitä huolimatta, että koko perhe olisi kutsuttu. Ei niistä häistä paljon nauti usean pienen lapsen kanssa, joita täytyy auttaa syömisessä, hyssyttää puheiden aikana, nukuttaa välillä päiväunille yms. Mä kun en siedä omien tai toistenkaan lasten tilanteeseen sopimatonta käyttäytymistä.
Ihanaa nauttia juhlista kahdestaan miehen kanssa, kun omaa rauhallista aikaa harvoin saa. :)
Enkä todellakaan loukkaantuisi kutsusta, jossa olisi vain puolisoiden nimet. Ihmeellistä vouhkaamista "koko-perhe-tai-ei-ketään" -tyylillä.
entäs jos joku ei halua kuunnella sun pentujas??
Mä taas pyrin jättämään lapset hoitoon juhlien ajaksi, oli sitten kyseessä häät tai hautajaiset. Toki imetettävän joutuu ottamaan mukaan tai tilanteesta riippuen isommankin. Mutta näin siitä huolimatta, että koko perhe olisi kutsuttu. Ei niistä häistä paljon nauti usean pienen lapsen kanssa, joita täytyy auttaa syömisessä, hyssyttää puheiden aikana, nukuttaa välillä päiväunille yms. Mä kun en siedä omien tai toistenkaan lasten tilanteeseen sopimatonta käyttäytymistä. Ihanaa nauttia juhlista kahdestaan miehen kanssa, kun omaa rauhallista aikaa harvoin saa. :) Enkä todellakaan loukkaantuisi kutsusta, jossa olisi vain puolisoiden nimet. Ihmeellistä vouhkaamista "koko-perhe-tai-ei-ketään" -tyylillä.
mennään häihin tai hautajaisiin nautimaan juhlista kahdestaan miehen kanssa. Juhlat ovat minulle sosiaalinen tilaisuus, ei mikään kulissi parisuhteen hoidolle.
jos ei kutsu lahjoja ei tipu t. ap
Mä taas pyrin jättämään lapset hoitoon juhlien ajaksi, oli sitten kyseessä häät tai hautajaiset. Toki imetettävän joutuu ottamaan mukaan tai tilanteesta riippuen isommankin.
Mutta näin siitä huolimatta, että koko perhe olisi kutsuttu. Ei niistä häistä paljon nauti usean pienen lapsen kanssa, joita täytyy auttaa syömisessä, hyssyttää puheiden aikana, nukuttaa välillä päiväunille yms. Mä kun en siedä omien tai toistenkaan lasten tilanteeseen sopimatonta käyttäytymistä.
Ihanaa nauttia juhlista kahdestaan miehen kanssa, kun omaa rauhallista aikaa harvoin saa. :)
Enkä todellakaan loukkaantuisi kutsusta, jossa olisi vain puolisoiden nimet. Ihmeellistä vouhkaamista "koko-perhe-tai-ei-ketään" -tyylillä.
ap:llakuinka monta lasta teillä muuten on?
meidän häissä ei ollut kun yksi lapsi ja se huusi just kirkossa koko aja. noin 2v. muuten sen vanhemmat juoksi kokoajan sen muksun perässä.
jos ei kutsu lahjoja ei tipu t. ap
No ei sua kyllä kukaan juhliinsa edes halua.
Viis muiden toiveista. Huoh! Tosiaan mikä on pointtisi?
jos ei ole varaa kutsua koko perhettä niin pitäkää pienet häät
t. ap
sosiaalinen myös ilman mun lasta. Enkä ole ikinä loukkaantunut niistä kutsuista, joissa lapsi on jätetty kutsumatta. Enkä yleensä ota mukaan, vaikka olisi kutsuttukin, jos juhlien luonne on kuitenkin enemmän aikuiseen makuun, kuten häät. Minä pidän juhlimisesta, nautin hyvästä ruoasta ja rakastan tanssimista. Ihanaa, jos saa keskittyä kaikkeen sellaiseen kaikilla aisteillaan ilman että samaan aikaan pitää ajatella lastaan ja hänen mahdollisia tarpeita. Mulle on ihan käsittämätön ajatus, että joku vetää herneet nenään ja ei tule ollenkaan, jos lapsia ei ole kutsuttu. Mutta kukin tavallaan. Parempi tietysti onkin jättää kokonaan tulematta kuin tulla sinne loukkaantuneena...
jos ei ole varaa kutsua koko perhettä niin pitäkää pienet häät t. ap
Muksuthan ne syö ja juo häissä niin hemmetisti. Toi oli kyllä hyvä toi varallisuus. Onkohan tää muuten provo?
Kai jokainen saa kutsua kenet haluaa ja jos joku ei pääse tai halua tulla niin sitten ei tule.
Itse olen ollut lapsettomissa häissä: juhlat klo 19 eteenpäin ravintolassa. Ei siellä kännätty joten siitä syystä lapsia ei jätetty kutsumatta. Rajallinen tila ja ajankohta olivat syyt.
Muksuthan ne syö ja juo häissä niin hemmetisti. Toi oli kyllä hyvä toi varallisuus. Onkohan tää muuten provo?
6v ja yli pitää maksaa 30e. ruoka söi se tai ei.
Hyväksyn lapsettomalta parilta kutsun, ettei lapsia saa ottaa mukaan.
Tällä palstalla ollut esimerkki, jossa omat lapset saa tulla juhliin, mutta vieraat ei.
En siis menisi heidän juhliin ollenkaan.
Eikä mun poikia tarvitse imettää, eikä hyssytellä, kun toinen on vajaa 7v. ja toinen 9v.
ja emme tule jos ei lapsia kutsuta- it so easy t. ap