Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni "hääpäiväni tulee olla täydellinen"-morsiamet ovat NAURETTAVIA.

Vierailija
31.10.2010 |

Siis nämä, jotka eivät esim. kutsu lapsia häihin sen takia, että VOI EI, JOKU LAPSI VOISI VIEDÄ HUOMION MORSIAMESTA!!!! Siis iik iiik iiiiiiiiikkkk!

Ja vielä saattaisivat huutaa ja pitää hauskaakin juhlapaikalla, sehän nyt olisi kamalaa, jos lapset ilosta meteliä pitäisivät.

Ihan oikeasti. Kuka aikuinen ylipäätään on niin lapsellinen, että pitää saada olla huomion keskipisteenä, ja sitten kiukuttelee, jos joku vie vähän huomiota? Kenen juhlat on niin perkeleen kliiniset, että joku huudahdus siellä, toinen täällä pilaa ne saman tien?

Ja jotta ei ala mölinä siitä, että antaisin lasteni toisten juhlissa mesota kuin heikkopäiset, tai huutaa hääkirkossa, en tietenkään anna. Eikä kukaan muukaan normaali vanhempi anna. EN edes aina ota lapsia mukaan juhliin, vaikka olisivat kutsuttujakin, koska välillä on kivaa juhlia aikuisten kesken.

Mua vaan ihmetyttää, missä vaiheessa homma muuttui sellaiseksi, että lasten juhliminen on kamalaa ja kaikkia häiritsevää? Aikuisten humalaiset touhut, nehän on vaan hauskoja kun puhutaan härskejä ja oksennetaan kukkaruukkuun, mutta kun lapset juoksee ja nauraa, niin johan on perkele valloillaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän häissä kyllä pidettiin leikkipaikan varustelulla huoli siitä, että lapsilla on muutakin puuhaa kuin vinkua ja riekkua ympäriinsä (mikä nyt sekään ei silti mun maailmaa olisi kaatanut).

Olen kai sikäli vanhanaikainen, että mielestäni häät ovat suvun juhla ja sukuun kuuluu myös lapset. Ja häihin kuuluukin ne pikkuiset välillä jopa juoksemaan (iik!) paikasta toiseen. Jos haluan juhlia ilman lapsia, niin voin järjestää kavereille sitten saunailtoja tms. Esim. meillä oli lapsettomat tuparit, joissa oli ruuat, bändi jne...

Vierailija
2/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen kanssasi ihan samaa mieltä, että täydellisyyttä tavoittelevat hysteeriset ihmiset ovat naurettavia. On suorastaan surullista, jos täydellisten yksityiskohtien tavoittelu vie kaiken ilon häiden suunnittelusta ja itse juhlista, ja monesti vielä myrkyttää ihmissuhteita ympärillä.

Toisaalta, mielestäni juhlien järjestäjällä on ihan täysi oikeus jättää lapset kutsumatta juhliinsa jos hän haluaa syystä tai toisesta pitää vain aikuisten juhlat. Onko joku tosiaan perustellut sinulle noin asian vai oletko vaan vetänyt omat johtopäätökset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen kanssasi ihan samaa mieltä, että täydellisyyttä tavoittelevat hysteeriset ihmiset ovat naurettavia. On suorastaan surullista, jos täydellisten yksityiskohtien tavoittelu vie kaiken ilon häiden suunnittelusta ja itse juhlista, ja monesti vielä myrkyttää ihmissuhteita ympärillä.

Toisaalta, mielestäni juhlien järjestäjällä on ihan täysi oikeus jättää lapset kutsumatta juhliinsa jos hän haluaa syystä tai toisesta pitää vain aikuisten juhlat. Onko joku tosiaan perustellut sinulle noin asian vai oletko vaan vetänyt omat johtopäätökset?

Yhdyn tähän, täydellisesti.

Vierailija
4/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku morsian oikeasti sanonut noin, tai edes jotain tuonne päin?

Vierailija
5/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noissa lapsettomat häät -ketjuissa aina joku morsian sanoo, että hän haluaa olla omassa juhlassaan keskipisteenä eikä mikään saa sitä asiaa häiritä.

Musta tuo on niin mielettömän naurettavaa, että jos kuulisin jonkun livenä sanovan noin, niin mun olisi pakko kääntää pää pois, ettei sanoja näkisi, etten pysty pidättelemään leveää hymyä.

Vierailija
6/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pieni lapsi vie huomion pois morsiamesta? Eikös siellä juhlita hääparia? Käsittääkseni pieni lapsi ei voi mennä naimisiin, joten eiköhän se huomio pysy hääparissa vaikka lapset mukaan kutsuisikin? Ja jos nyt joku lapsi heittäytyy villiksi niin että häävieraat 5 sekunniksi kääntää päänsä lapseen päin katsoakseen mikä meteli, niin onko se oikeasti pois morsiamelta? Mikä diagnoosi tälläisella morsiamella on joka näin ajattelee? Ei juma jos livenä kuulisin jonkun sanovan noin, niin voisin hieman avautua. En kyllä oikein usko että kukaan vois edes olla noin kassalla!

Vierailija
7/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti saitte minusta tämän aloituksen aikaiseksi.

Emme jättäneet lapsia kutsumatta siksi, että MINÄ haluaisin olla huomion keskipisteenä taikka yleensä häiriintyisin lasten ilonpidosta.

Nyt vain on se tosiasia ymmärrettävä, että juhlien luonne on erilainen lapsilla/ilman eikä tämä tarkoita kamalaa kännäämistä ja örveltämistä.

Vierailija
8/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ketju varmasti antoi inspiraation tän ketjun aloitukseen. Mutta et se sinä ollut, joka siitä keskipisteenä olemisesta puhui vaan joku toinen myöhemmin siinä ketjussa.

Tän ketjun aihe on vähän toinen, joten älä turhaan ota tästä itseesi.

Vierailija
9/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekin maksaa 20€ kappale ja tuoko ne sen edestä lahjoja NO ei tuo sä tuot jonkun säälittävän tuikkukipon!!!Sun pitää elää vaan sen kanssa että kaikki ei todellakaan halua sun huonosti kasvatettuja lapsia paikalle,ihme että sut halutaan.

Vierailija
10/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ole ap, mutta jos olisin tällä kokemuksella itselleni järjestämässä hääjuhlaa, niin haluaisin järjestää ne lapsettomina ihan puhtaasti siksi, että aikana,jolloin haluan rentoutua ja nauttia olostani ja jopa olla tilaisuuden tähti ja päähenkilö, niin en todellakaan halua kyseisiä lapsia riehumaan, varastamaan showta, sotkemaan ja kaikin tavoin häiritsemään.

Vierailija
11/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa tuohon lapsiasiaan lainkaan, enemmän mua ihmetyttää tuo morsiankeskeisyys. Välillä tuntuu, että kaikkien fanaattisimmilla unohtuu se tuleva aviomies kokonaan. Tai siis se on vain rekvisiittaa... Morsiamen häät ja morsiamen jutut ja lahjalistat ja koristeet ja kaikki muu, tulevalta mieheltä ei välttämättä kysytä mitään ja kaivataan oikeastaan vain rahoittajaa. Kyllä sen päivän kuuluisi olla morsiamen ja sulhasen päivä, jonka he yhdessä suunnittelevat mieleisekseen ilman toisen mielivaltaa ja dominoivaa määräilyä.

Vierailija
12/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jEsim. meillä oli lapsettomat tuparit, joissa oli ruuat, bändi jne...

Mitäs olisit tykännyt jos joku kutsuttu olisi vetänyt herneen kitusiin, koska ette kunnioita heitä PERHEENÄ kun kerran ei lapset ole tupareihinne tervetulleita?

Vierailija
13/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ole ap, mutta jos olisin tällä kokemuksella itselleni järjestämässä hääjuhlaa, niin haluaisin järjestää ne lapsettomina ihan puhtaasti siksi, että aikana,jolloin haluan rentoutua ja nauttia olostani ja jopa olla tilaisuuden tähti ja päähenkilö, niin en todellakaan halua kyseisiä lapsia riehumaan, varastamaan showta, sotkemaan ja kaikin tavoin häiritsemään.

että mitäs ihmeen pahaa tässä on? Juhlat ovat morsiusparin. Teidän ei tarvitse mennä, jos ette halua. Lapsellista on naukua netissä sitä, että voi kun joku ei halua meidän pirjopetteriä häihinsä, vaan viettää juuri sellaiset juhlat kuin haluaa.

t. omat häänsä jo vuosia sitten tanssinut, asia ei ole minulle siis ajankohtainen, mutta ymmärrän kyllä jos joku ei kiljuvaa lapsilaumaa juhliinsa halua

Vierailija
14/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole teidän omaa tulkintaa. Siellä on monta esimerkkiä siitä miksi ei halua lapsia häihinsä. Viimeisin kirjotus näytti olevan, että morsiuspari halusi iltajuhlan ja pienen lapset luonnollisesti kuukahtavat aika aikaisin illalla. Kato juhlissa olisi käynyt jo aikaisin. Sekö olisi ollut kivaa?

MInä vaan en ymmärrä tätä, että eikö aikuiset ihmiset koskaan voi tehdä mitään ilman lapsiaan? Jos ei saa lapsenvahtia niin sitten ei saa, mutta että on joku loukkaus kun lapsia ei kutsuta joka juhlaan. Se on minusta aika outua. Eihän muksut tule firman pikkujouluihin tai tupareihinkaan.

Vierailija
15/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ei kutsuttu, koska haluttiin pitää kunnon juomingit ja tanssit. Mielestäni lapset ja hiprakka ei kuulu samaan tilaan. Muutoin kyllä lapsista tykätään ja häävieraat saivat hoitajat muksuillensa ja pääsivät itsekin viettämään vapaa-aikaa :)

Kukin tyylillään ja tahdollaan.

Vierailija
16/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten joku morsian kehtaa olla niin naurettava, että vaatii, että hänen pitää olla juhlan tähti ja päähenkilö, eikä sitä asetelmaa saa mikään yhtenäkään illan sekuntina milliäkään häiritä.

Tällaiselle normaalirealistiselle ihmiselle syntyy tuollaisesta mielikuva, että niissä juhlissa ei kukaan edes uskalla juhlia ja pitää hauskaa, kun kaikkien pitää silmää räpäyttämättä tuijottaa morsianta, kehua hänen ihanuuttaan ja ihastella juhlien ainutlaatuisuutta koko armaan illan.

Vierailija
17/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan kukaan tuolla toisessa ketjussa ole sanonut että MINÄ haluan olla keskipiste.

Vierailija
18/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sitten juuri niitä tulevien Nicopetterien äitejä, jotka katsovat ihastellen kuinka oma poika on niin sosiaalinen ja aktiivinen (lue tekee mitä haluaa ja sanoo kelle vaan ihan mitä vaan!)

Vierailija
19/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin kannatan avioliittoa kyllä. Mutta kaikki se mieletön rahamäärä (vaikka olisikin rahaa, mutta silti, kuulin radiossa jonkun laskelman että keskivertohäihin menee yhteensä 20 000 e!!!), mieletön työn ja valmistelujen määrä, kaaso stressaantuu tehtäviinsä ja jotenkin koko häät muodostuvat spektaakkeliksi joiden prameus tai erikoisus on paljon ratkaisevammassa roolissa kuin rakkaus ja yhteen liittyminen. Usein morsian on meikattuna ja kammattuna ja sulhanen mustassa puvussaan lähes tunnistamattoman näköisiä verrattuna normaaliminäänsä ja kaikki on niin yli-liian-jotain.

Itse olen viettänyt hääni ihan eri tavalla ja viettäisin jatkossakin jos vielä menisin naimisiin. Vihityttäisin itseni esim kotona tai vaikka kesämökillä, tms ihan normaalin arjen ja oman elämäntyylini näkyessä ympärillä. Ei tarvisi olla niin hienoa. Lähimmät ympärillä ja vaikka nyyttärinä ruuat pöytään tms. Pääasia että olisi kotoisaa, rakkaudellista ja leppoisaa. Kaikki pönötys pois minun "unelmastani".

Vierailija
20/23 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimoineen halusi tyylikkäät, aikuisten häät. Paikka oli antiikkinen ja etukäteen korostivat, että tärkeintä on tosiaan sellainen aikuinen tyylikkyys. Lapsia ei tietystikään kutsuttu. Veljen vaimon hääpukukin edusti juuri sitä tyyliä ja kaikki koristeet ja kaikki...

Mutta: lopputulos oli käsittämättömät örvellysbileet. Me lähdettiin aikaisemmin, mutta vanhempani olivat ainakin kauhuissaan siitä, että pieni porukka tuhosi iltaysiin mennessä 42 pulloa vinkkua, 80 tölkkiä olutta, pari viskipulloa ja muutamia siidereitä. Juojia oli varmaan 30 henkeä ja siitä jatkettiin vielä juhlimista kaupungille. Kyllä siitä alkoi tyyli olla kaukana...