Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero: miten kauan olette voineet/voisitte asua tulevan ex:n kanssa

Vierailija
30.10.2010 |

samassa asunnossa? Jos kyseessä on omistusasunto, missä molempien rahaa on kiinni? Miten asumisjärjestelyt: ruuat, laskut, nukkuminen...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei päivääkään....ei kun eriteille ja talo myyntiin!!

Voi viedä helposti kuukausia.

Vierailija
2/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon johtavien seikkojen alettua selviämään asuttiin muutama kuukausi yhdessä, mutta kun lopullinen eropäätös tehtiin oltiin enää ehkä tunti tai kaksi enää samassa osoitteessa. Meillä se tosin oli helppoa, kun meillä oli kaksi asuntoa. Molempien rahaa oli kiinni molemmissa asunnoissa, tosin exä hommasi hyvin pian itselleen kyllä oman vuokra-asunnon vielä lähempää.

Niin ja mainittakoon vielä tähän, että kumpaakaan asuntoa ei pian tapahtuneessa osituksessa myyty vaan minä ostin exän ulos molemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos exä haluaa ostaa minut ulos yhteisestä asunnosta, niin ottaako hän siinä tapauksessa vastattavakseen koko jäljellä olevan velan ja maksaisi minulle puolet asunnon arvioidusta nykyarvosta? Vai vastaavatko molemmat edelleen velasta?

Vierailija
4/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokra-asunnossa, ja se oli kyllä helvetillistä. Alkuun eksällä ei tuntunut olevan kiirettä uuden asunnon etsimiseen - oli siis eräistä syistä selvää, että minä oli jäämässä entiseen.

Minä elin makuuhuoneessa, jossa tarvitsemani työpöytö oli, ja eksä olohuoneessa. Siellä se ryyppäili ja huuteli "V'ttu sulla on kyllä pokkaa!" "V'ttu sä oot hieno ihminen!" tms. Välillä hakkasi seiniä ja ovea nyrkillä. Onneksi pian tajusi, ettei hänkään tuosta taida nauttia ja etsi asunnon.

Vierailija
5/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut ongelmia. Ex majaili muualla lähes koko ajan.

Vierailija
6/6 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kumpikaan ei halua muuttaa pois, siis ennen kuin asunto on saatu myytyä?