Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Rokotukset työterveydestä!!

Vierailija
30.10.2010 |

Kai tässäkin on eroja kaupungittain, mutta kertokaa silti, miten teidän työterveydessä toimitaan.

Eli mun pitäisi hakea hepatiitti rokotukset sekä uusia jäykkäkouristus. Normaalistihan hepatiitit haetaan apteekista, mutta pitääkö myös työterveydessä? Vai onko niillä noita perusrokotuksia valmiina?

Entä voiko noi molemmat ottaa samana päivänä?

Kiitos paljon!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio maksaa jäykkäkouristusrokotteen. Kunta maksaa sen pistämisen. Miksi maksattaisit tämän ksikki työnantajallasi?

Hepatiittirokote on itse maksettava. Kunta maksaa sulle sen pistämisen.

Toki, jos työnantajasi tarjoaa paremmat palvelut kuin lakisääteiset, voit maksattaa pistämiset (ja mahdollisesti myös aineet) työterveyden kautta työnantajallasi. (Itse en kehtaisi..)

Vierailija
2/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä annettiin hepatiittirokotuksetkin työterveydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa työterveydestä ainakin jäykkäkouristuksen mutta se täytyy "tilata" etukäteen. Toisesta en tiedä.

Vierailija
4/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työsi edellyttää hepatiittirokotusta, silloin työnantaja maksaa sen. Muuten tietenkin maksat rokotuksen itse.

Vierailija
5/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa noi rokotukset.

Vierailija
6/6 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakisääteinen työterveyshuoltosopimus ei sisällä rokotuksia, vain pakolliset terveystarkastukset.

Riippuu aivan täysin työterveyshuollon sopimuksesta, mitä se sisältää. Kai tiesit että jokainen työpaikka neuvottelee työterveyshuoltosopimuksen sisällön haluamakseen, ei ole mitään automaattista kaavaa mitä se sisältää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi