Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutis ja ylihinnoitellut tuotteet

Vierailija
21.10.2010 |

Mistä pyydetään nimenomaan huutiksessa mielestäsi ylihintaa?

Mun mielestä:

- HM ym halpisketjujen vaatteista tehdyt paketit

- Lundia ja Muurame -huonekalut, vaikka olis kuinka vanha paska pinta rikki

- jotkut rattaat ja turvaistuimet

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. samanlainen, samaa ikäluokkaa oleva pöytä, jonka ostin kirppikseltä 35 eurolla, oli huutiksessa lähes 100e.. eikä tainnut hintavarauskaan olla vielä saavutettu. Samalta kirpputorilta ostin Signerin poljettavan ompelukoneen (eteisen pöytänä hyödynnettäväksi) alle 20 eurolla.. huutiksessa kaksi ihan vastaavaa myynnissä nyt. Toisessa (hv saavuttamatta) hintaa 51e, toisessa 85e...

Tietyissä lastenvaatteissa on tosiaan ilmaa ihan hirveästi välissä, ja vaunuissa olen huomannut saman. Tosin itse tein vaunujen suhteen huutiksesta kyllä löydön ;)

Vierailija
2/3 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perämetsissä asuu paljon ihmisiä, joilla ei ole mitään henkkamaukkaa tms lähellä ja nuo ap:n mainitsemat paketit saattaa heille olla hyvinkin edullisia, kun tarjontaa ei kertakaikkiaan ole lähellä.

Niillä vanhoilla ompelukoneilla jne on omistajalleen aina tietty tunneside, mikä väistämättä korottaa hintaa.. Mutta aina, aina löytyy jostain se ihminen, jolle tuokaan hinta ei ole kova, vaan ostaa sillä. Siksi Huutonet on oiva paikka myydä näitä aarteita. Myyntiaikaa ei ole rajattu, kuten kirppareilla monesti on, minkä takia hinta on pidettävä alhaalla, jotta kaupat tehdään myyntiajan puitteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtö hinta nyt vaikka 20 €, pk:t 7 € sisälsi pakkauskuluja. Toiselta myyjältä sai saman mekon huudettua 7€ joka sisälsi pk:t...