Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua inhottaa oma ajatukseni ystvästäni! En halua ajatella näin!

Vierailija
30.10.2010 |

Minulla on ihana ystävä, jonka kanssa todella viihdyn ja josta kovasti välitän.

Meillä eivät vain ajatukset kohtaa, kun pitäisi mennä jonnakin reissuun tai tapahtumaan. Minä tahtoisin kokea ja nähdä jotain tavallisesta arkisesta poikkeavaa, kun kerta ollaan oikeen erikseen menty. Ystäväni taas ei jaksa kuin hetken ja jo pitäisi heti mennä jonnekin istumaan ja syömään. Eihän siinä mitään, ravintoloissa käynti on ihan mukavaa, mutta hänellä on usei omat eväät, joita sitten pitäisi koko ajan mussuttaa. Näissä tilanteissa jotenkin ärsyynnyn ja ystäväni suuresta ylipainosta ja jatkuvasta syömisestä tulee minulle jotenkin inhottava olo ja inhoan omia vastenmielisiä tunteitani.

Kivittäkää mut! On ihan kauhee fiilis, kun taas ärsynnyin siitä ettei mitään ehditty yhdessä tilaisuudessa kiertää ja nähdä, kun hänen piti levätä ja pupeltaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tilaisuuksissa pyörimistä", jos näkee vanhan kaverin. Silloin mennään ravintolaan istuskelemaan lasillisten ja ruuan ääreen ja jauhetaan kaikki kuulumiset läpi.

Ja painoindeksi on 18.5. Se lienee hyvä mainita tänä iltana, kun täällä tuntuu läskiviha olevan taas pinnalla.

Vierailija
2/4 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on aivan hölmöä maksaa kallis sisäänpääsy ja sitten istua syömässä omia eväitä näkemättä edes murto-osaa osastoista. Ystävni itse ehdotti näitä messuja, että ei ollut edes mielenkiinnon puutteesta kyse, luulisin. Kyllä harmitti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ärsyttäisi tuollainen. Voisiko ratkaisu olla se, että ette mene yhdessä tuollaisiin tapahtumiin, vaan vietätte muuten vaan aikaa yhdessä? Eihän aikuisten tarvitse olla kuin paita ja peppu, pyydä joku toinen kaverisi mukaan messuille ym? Ei vaatekaupoillakaan ole kiva olla kummankaan, jos toinen osapuoli ei viihdy yhtään ja toinen tahtoo katsella joka rätin. Sen takia kai ei yleensä shoppailla aviomiehen kanssa... ;)

Vierailija
4/4 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee tollanen tilanne, niin sopikaa, että ystäväsi syö eväänsä ja odottelee sua kun kiertelet ja katselet. Näätte sitten jossain, kun hän on saanu syötyä, jatkatte kiertelyä ja molemmat on tyytyväisiä. Ei kait sitä pidä koko ajan mennä vaan toisen ehdoilla.