mies - valitusta - naimisissa 10v
mikä avuksi kun kaikki miehen tekemä vaan ottaa aivoon ?? seksi ei huvita, miehen naama suorastaan tympii. olen reilu 35v, reilu 10v naimisissa. katselen muita miehiä sillä silmällä, tuo oma vaan rasittaa. koen, että mieheni on itsekäs, aina hänen menonsa, etenkin urheiluun liittyvä, menee kaiken edelle. olen mieheni kanssa vain rahan takia !!
Kommentit (10)
sait rakkauden taas uudestaan kukkimaan ??? mua tympii tossa miehessä nyt kaikki.
Eikä mua huvita enää edes yrittää, kun oon jo niin monta kertaa yrittänyt parantaa suhdetta onnistumatta siinä.
Rakastaja olis kiva.
Jos loppuelämä on tuollaista, ei ole paljon luvassa. Saat varmasti paremmankin miehen, jos haluat.
tai oletko puhunut hänen kanssa asiasta?
mielessä, mutta se on niin iso askel. toisaalta uskon, ettei täydellistä miestä ole olemassakaan..
ap
mutta minuun verrattuna paljon!! mulla ei tällä hetkellä ole paljoakaan tuloja.
en varmasti ole unelma-vaimo, mutta en laita omia menojani ja omia juttujani aina miehen tai perheen edelle.
olen kiva, fiksu ja ihan kauniskin, ottajia olisi varmasti.
ap
mutta ei enää aivan noin täydellisesti. Meillä yhdessäoloa takana tuo reilu 10v ja ikää molemmilla vajaa 30v. Perheeseemme kuuluu meidän lisäksi yksi lapsi. Olen ollut tympääntynyt tässä vuoden verran ja puhunutkin asiasta useampaan kertaan miehelleni. Tympääntymisen syyt ovat olleet juurikin samanmoiset kuin ap:lla, eli miehelle erinäiset harrastusmenot ovat niin tajuttoman tärkeitä ja tuntuu, että vastuu pienokaisestamme jää pitkälti minulle. Kotona ollessa ihana ja osallistuva isä, mutta ei ole oikein osannut luopua mistään, kun lapsi tuli. Nyt olen alkanut huomaamaan ensimmäisiä merkkejä siitä, että mieskin toteaa kavereilleen, ettei lähde, kun ei ole oikein ehtinyt olla kotona pahemmin. Eli suosittelen, että puhut miehellesi olostasi suoraan! Jos menee kuten meillä, niin kerta ja kaksi ei todellakaan riitä.
Jo pieni muutos on minulla auttanut siihen, että miehen naama ei tympäise. Seksihalut tosin vielä hieman hukassa, mutta olemme puhuneet tästäkin. Meillä on molemmilla halu saada parisuhteemme takaisin. Tosin meillä kumpainenkaan ei ole taloudellisesti toisesta riippuvainen ja tämänkin olemme ääneen yhdessä maininneet.
Kaikki riippuu siitä, haluatteko korjata suhteenne vai ette, ja minusta voisit kysyä asiaa suoraan mieheltäsi. Minä kysyin ja mies vastasi ettei halua menettää minua eikä halua platonista "järki" suhdetta vaan haluaa entisen parisuhteen takaisin:) Nyt sitten opiskellaan taas läheisyyttä makoilemalla toistemme kainaloissa ja antamalla yhdessäololle aikaa.
Minullakin oli välillä pari vuotta kyllästymistä, mutta nyt olen taas rakastunut mieheeni. Tällä hetkellä rakastan omaa miestäni enemmän kuin koskaan. Välillä olin muka niin rakastunut jo työkaveriini, mutta onneksi se meni ohi.