Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittääkö 280€ kuukaudeksi 2 lapselle jos vaatteita ei tarvitse ostaa?

Vierailija
30.10.2010 |

Ja arkena lapset syövät päiväkodissa 3krt/pv.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudessa kahdesta lapsesta 300€ ja ostan kaiken.

Vierailija
2/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudessa kahdesta lapsesta 300€ ja ostan kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isälle käyttöön tämän kuukauden lapsilisiä. Isällä asumiskulut joka tapauksessa ihan samat, olivatpa lapset hänellä tai eivät. Minulle taas ilman lapsia välttäisi 150€ halvempi asunto ja ylimääräisiin asumiskuluihin käytän saamani lapsilisät 303€.

Vierailija
4/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat isällään tilapäisesti kuukauden, niin miksi ne lapsilisät ei sitten kuuluisi sinne, missä lapset on? Kerran jossain hiekkalaatikon reunalla yksi usean lapsen äiti raivosi, kun yksi lapsista on huostaanotettu, että ne lapsilisätkin ne vielä varasti..

Vierailija
5/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös kesän ja syksyn aikana ostamani talvivaatteet, joista nyt makselen luottokorttilaskuja pois.

Haen kaikki lasten vaatteet pois jos isä yrittää vielä vängätä että lapsilisät kuuluisivat hänelle.

Ei riitä 303€ kattamaan sitä vaatemäärää, jonka isälle lasten mukana kuskasin.

Vierailija
6/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää ruveta jo varomaan tai niiden elämä pilataan täysin kun tollasten naisten kans lapsia väsätään.=)

Sitäpaitsi ei täyspäinen osta vaatteita luottokortilla.

Vierailija
7/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatusmaksua siltä kuukaudelta. Tai en tiedä, mitä lain mukaan, mutta tuntuisi reilulta.

Vierailija
8/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syksyä ostanut lapsille talvikamppeet ja käyttövaatteet luottokortilla kirppareilta ja alennusmyynneistä. Köyhä ostaa jos halpa saattuu kohdalle.

Ja tuo 280€ otsikossa tarkoittaa just sitä että isä ei maksa siltä ajalta elatusmaksuja 280€/kk, kun lapset ovat hänellä.

Kahden lapsen ruokiin ja muihin menoihin ei saa mitenkään menemään yli 280€, jos lapset syövät arkipäivät päiväkodissa eikä vaatteita tarvitse ostaa.

Päivähoidosta isä ei maksa mitään, koska lapset ovat kirjoilla minulla ja päivähoitomaksu on 0€/kk.

Jos isä riitauttaa lapsilisäasian, ilmoitan päivähoitomaksujen käsittelijälle, että laskuttaa isää ja isän tulojen mukaan päivähoitomaksu kahdesta on 374€/kk.

Vierailija
9/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivähoitomaksu 0 e ja kävelette päiväkotiin

Vierailija
10/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on varmaan tosi tehokas keino kostaa.

Vierailija
11/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten oleminen isällä ei aiheuta lisää asumiskuluja kuin korkeintaan vesimaksun 18€ verran. Isä asuu kolmiossa, olivatpa lapset hänellä tai eivät.

Vierailija
12/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ilkeeksi heittäytyy

Vierailija
13/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa miten sulle on lasten etu edellä kaikkea muuta! Lapset on varmaan tosi tehokas keino kostaa.

ohis

Vierailija
14/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

500€:n edestä vaatteita ja minä joudun maksamaan 150€ ylimääräistä, koska mulla on nyt 20 neliötä liian iso asunto, jota en ole vielä irtisanonut, kun ei ole virallisesti päätetty missä lapset tulevaisuudessa asuvat.

Lapset ovat kirjoilla minulla ja päivähoitomaksu on 0€ ja lapsilisä maksetaan myös minulle, kunnes lasten asuinpaikka virallisesti muuttuu, jos muuttuu.

Jos lapset muuttavat virallisesti isälle, hankin itselleni 30 neliön yksiön ja pidän tuloni niin pieninä, ettei minulle edes elatusmaksurästejä kerry.

Vierailija
15/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulot ovat koko syksyn olleet niin pienet, että saan itselleni tt-tukea, enkä siis elareita kykene maksamaan.

Vierailija
16/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiaan kuukauden luonaan. siis jos lapset asuvat äidillä.

Vierailija
17/17 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa elareita nyt kun lapset ovat tilapäisesti hänellä, muttei myöskään vingu multa rahaa kattaakseen lasten päivittäisiä kuluja.

Lapsilisät tulevat mulle ja niillä ostan jos lapsille tarvitaan vaatteita.