Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt jäisit sinkuksi, niin olisiko sinulla menekkiä miesmaalimassa vai joutuistiko

Vierailija
30.10.2010 |

tyytymään lähi-Reiskaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähkääs niin kuuma hottis että kuka vaan mies haluisi mut. Mutta en tosiaan ottaisi ketä tahansa.

Vierailija
22/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin varattuna olen huomannut sen. Jopa kolme varmaa tapausta on "jonossa" ;) Mutta eihän sitä tiedä, kun olisi vapaa niin katoaisiko se "jokin" sitten miesten silmissä, tiedä häntä....Tai alkaisiko epätoivoiseksi, joka kyllä näkyy ja toimii miehenkarkotin nro ykkösenä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainostakin huolimatta. Mulla on kuulemma erittäin vetovoimaiset hymykuopat =D

Vierailija
24/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkku(äiti). Jonkun mielestä olen ehkä tyytynyt lähiö-Reiskaan vaikka muitakin ottajia olis ollu. Mutta en ole tyytynyt mihinkään vaan olen saanut maailman ihanimman miehen. Reilun vuoden ajan olen joka päivä miettinyt sitä miten onnekas olen kun löysin juuri tuon miehen =)

Vierailija
25/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut.

Vierailija
26/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vientiä on ollut yllättävän paljon, mutta tosiasia tuntuu olevan se, että se ikäiseni kunnollinen aines on varattu, nelikymppisissä rupeaa sitten taas olemaan vapaita eronneita kunnollisiakin miehiä.

Toivotaan, että joku mukava ja kunnollinen mies vielä löytyisi.

Vierailija
27/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole peitellyt faktaa, että elän onnellisessa avioliitossa, silti minulla on "salainen ihailija" joka on tunnustanut tunteensa.