Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt jäisit sinkuksi, niin olisiko sinulla menekkiä miesmaalimassa vai joutuistiko

Vierailija
30.10.2010 |

tyytymään lähi-Reiskaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarkentaa

Vierailija
2/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen,ettei se lähi-reiskakaa huolis mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, en suostuisi tyytymään mihinkään.

Vierailija
4/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole kelvanneet minulle, mutta jos joskus tulisi se oikea...

Minullakin on nimittäin joku taso vaikka olen keski-ikäinen ja ylipainoinen, vittumainen ja ruma:)

Vierailija
5/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nyt jäisin sinkuksi, niin en huolis kyllä pitkään aikaan kaksilahkeista vierelle.

Vierailija
6/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut moneen vuoteen ja lapsiakin on kolme.

Vierailija
7/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tekeekö miehet sulle ihan selvinpäin ehdotuksia vai lasketko humalaiset baariyrityksetkin todistukseksi sun viehätysvoimaisuudesta?

Vierailija
8/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisella juuri eronneella - mutta olen tullut nirsoksi (ja ehkä varovaiseksi myös) ja nostanut vähän vaatimustasoa..

Vierailija
9/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tanssitaitoinen (harrastan sitä), normaalivartaloinen ja nätti nainen. En ole niin miehenkipeä että olisi koskaan tarvinnut tyytyä lähiö-reiskaan.

Vierailija
10/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tekeekö miehet sulle ihan selvinpäin ehdotuksia vai lasketko humalaiset baariyrityksetkin todistukseksi sun viehätysvoimaisuudesta?

sitten kun kerkiäisin, en jaksa) ja miehet flirttaa ehdottelee ihan pokkana töissäkin tai kuten kerran, jalkapallokentän laidalla kun olin viemässä omia lapsiani turnaukseen. Kerran olen jopa saanut futisturnauksessa kutsun päivälliselle ja sen jälkeen yökerhoon. :D

Vierailija
11/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen miehisellä alalla töissä. Tai sitte mun otsassa lukee jotain josta mä en ole tietoinen, ei mua kukaan lähesty koskaan.

Vierailija
12/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun kerkiäisin, en jaksa) ja miehet flirttaa ehdottelee ihan pokkana töissäkin tai kuten kerran, jalkapallokentän laidalla kun olin viemässä omia lapsiani turnaukseen. Kerran olen jopa saanut futisturnauksessa kutsun päivälliselle ja sen jälkeen yökerhoon. :D

kesät talvet

Vierailija
13/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olis,vaikka 1 lapsi löytyy.. oon aika nätti, hyvin pukeutuva ja tosi hoikka bilehile! :)

Vierailija
14/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen naimisissa ja lapsikin on. Baareissa en jaksa enää käydä, koska en jaksa kuunnella iskemään tulevia miehiä. Salilla käyntikin on jo alkanut ahdistamaan iskuyitysten vuoksi. Ei tämäkään aina niin kivaa ole :/

Vierailija
15/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla olisi vaikeuksia hyväksyä ketään.En edes ole varma haluaisinko mitään miestä enää nurkkiin pyörimään

Vierailija
16/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kahden lapsen raskaana oleva ylipainoinen äiti. En ota miestä joka käyttää alkoa/tupakkaa/mitään päihteitä/harrastaa esiaviollista seksiä, tai on harrastanut jne :D

Joten ei, ei mulla kyllä olisi vientiä. Tosin enpä usko että olisi miehiin kiinnostustakaan ihan heti :D

Vierailija
17/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näet huolisi käytännössä ketään, deittailla voisin tarpeeksi viehättäviä ehdokkaita, mutta en todellakaan huolisi ketään edes saman katon alle.

Oma tupa, oma lupa, vaikkei tässäkään parisuhteessa mitään kahleita ole.

Jos olisin todella miehenkipeä, en oikein osaa sanoa mihin mulla olisi mahdollisuuksia. En ole mikään prinsessa, vaan lyhyt ja paksu, mutta mulla on tiettyä muuta arvoa : )

Vierailija
18/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään ämpäriruma, mutta seurattuani vierestä eronneiden kavereideni elämää, niin ei se hyvä miehen löytäminen yli kolmekymppisenä ole ihan helppoa. Miehet ovat kuin vessanpöntöt, joko varattuja tai täynnä paskaa...

Vierailija
19/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää uutta miestä. Oon tän nykyisen kanssa ollut 15-vuotiaasta, niin ei sitä paikkaa ihan helposti täytetä..

t: 37v

Vierailija
20/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä lähiö-Reiskakaan kelpaa minulle. Mieluummin ilman miestä kuin huonon m iehen kanssa.

Tai no tarkennetaan, että lähiöpubi-Reiska ei kelpaa, kunnollinen lähiö-Reiska voisi olla ok.