Jos nyt jäisit sinkuksi, niin olisiko sinulla menekkiä miesmaalimassa vai joutuistiko
Kommentit (27)
luulen,ettei se lähi-reiskakaa huolis mua.
Tosin, en suostuisi tyytymään mihinkään.
eivät ole kelvanneet minulle, mutta jos joskus tulisi se oikea...
Minullakin on nimittäin joku taso vaikka olen keski-ikäinen ja ylipainoinen, vittumainen ja ruma:)
Mutta jos nyt jäisin sinkuksi, niin en huolis kyllä pitkään aikaan kaksilahkeista vierelle.
En ole ollut moneen vuoteen ja lapsiakin on kolme.
eli tekeekö miehet sulle ihan selvinpäin ehdotuksia vai lasketko humalaiset baariyrityksetkin todistukseksi sun viehätysvoimaisuudesta?
tällaisella juuri eronneella - mutta olen tullut nirsoksi (ja ehkä varovaiseksi myös) ja nostanut vähän vaatimustasoa..
Olen tanssitaitoinen (harrastan sitä), normaalivartaloinen ja nätti nainen. En ole niin miehenkipeä että olisi koskaan tarvinnut tyytyä lähiö-reiskaan.
eli tekeekö miehet sulle ihan selvinpäin ehdotuksia vai lasketko humalaiset baariyrityksetkin todistukseksi sun viehätysvoimaisuudesta?
sitten kun kerkiäisin, en jaksa) ja miehet flirttaa ehdottelee ihan pokkana töissäkin tai kuten kerran, jalkapallokentän laidalla kun olin viemässä omia lapsiani turnaukseen. Kerran olen jopa saanut futisturnauksessa kutsun päivälliselle ja sen jälkeen yökerhoon. :D
Ja olen miehisellä alalla töissä. Tai sitte mun otsassa lukee jotain josta mä en ole tietoinen, ei mua kukaan lähesty koskaan.
sitten kun kerkiäisin, en jaksa) ja miehet flirttaa ehdottelee ihan pokkana töissäkin tai kuten kerran, jalkapallokentän laidalla kun olin viemässä omia lapsiani turnaukseen. Kerran olen jopa saanut futisturnauksessa kutsun päivälliselle ja sen jälkeen yökerhoon. :D
kesät talvet
varmaan olis,vaikka 1 lapsi löytyy.. oon aika nätti, hyvin pukeutuva ja tosi hoikka bilehile! :)
vaikka olen naimisissa ja lapsikin on. Baareissa en jaksa enää käydä, koska en jaksa kuunnella iskemään tulevia miehiä. Salilla käyntikin on jo alkanut ahdistamaan iskuyitysten vuoksi. Ei tämäkään aina niin kivaa ole :/
Mutta mulla olisi vaikeuksia hyväksyä ketään.En edes ole varma haluaisinko mitään miestä enää nurkkiin pyörimään
olen kahden lapsen raskaana oleva ylipainoinen äiti. En ota miestä joka käyttää alkoa/tupakkaa/mitään päihteitä/harrastaa esiaviollista seksiä, tai on harrastanut jne :D
Joten ei, ei mulla kyllä olisi vientiä. Tosin enpä usko että olisi miehiin kiinnostustakaan ihan heti :D
En näet huolisi käytännössä ketään, deittailla voisin tarpeeksi viehättäviä ehdokkaita, mutta en todellakaan huolisi ketään edes saman katon alle.
Oma tupa, oma lupa, vaikkei tässäkään parisuhteessa mitään kahleita ole.
Jos olisin todella miehenkipeä, en oikein osaa sanoa mihin mulla olisi mahdollisuuksia. En ole mikään prinsessa, vaan lyhyt ja paksu, mutta mulla on tiettyä muuta arvoa : )
En ole mikään ämpäriruma, mutta seurattuani vierestä eronneiden kavereideni elämää, niin ei se hyvä miehen löytäminen yli kolmekymppisenä ole ihan helppoa. Miehet ovat kuin vessanpöntöt, joko varattuja tai täynnä paskaa...
löytää uutta miestä. Oon tän nykyisen kanssa ollut 15-vuotiaasta, niin ei sitä paikkaa ihan helposti täytetä..
t: 37v
mutta eipä lähiö-Reiskakaan kelpaa minulle. Mieluummin ilman miestä kuin huonon m iehen kanssa.
Tai no tarkennetaan, että lähiöpubi-Reiska ei kelpaa, kunnollinen lähiö-Reiska voisi olla ok.
ap tarkentaa