Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieluummin anoreksia kuin nämä läskit

Vierailija
30.10.2010 |

mulla oli joskus 12 vuotta sitten alkava anoreksia. en siis syönyt juuri mitään.

sitten opin taas syömään ja sekin on taas ongelma koska ajattelen koko ajan ruokaa ja iltoisin on kaikkein hankalinta koska silloin tekisi mieli vetää kaikkea suolaista ja rasvaista.

eli ongelmani on että en syö mitään tai sitten syön liikaa..

olen suht hyvissä mitoissa, ainakin ystävien ja miehen mukaan näytän hyvältä mutta bmi on 27.

olen isorintainen ja tiimalasimallia mutta kun itseä ällöttää niin ällöttää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on sama vaiva, joko syön tai olen syömättä.

BMIni on noussut 15 vuodessa 16-33 ja olen paljon onnellisempi nyt kuin 90kg kuin 45kg.

Vierailija
2/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni kuoli anoreksiaan enkä toivoisi kenellekään samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika täällä.paitti että mä en ees miehenikää mielestä näytä hyvältä,ja bmi on 30.

Vierailija
4/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään sisältähän kaikki on kiinni. Hae apua syömisongelmaasi ammatti-ihmisiltä, muuta elämääsi. Itsestäsi kaikki on kiinni. Kyllä se on niin vakava sairaus tuo anorexia, etten toivoisi sitä kenellekään.

Vierailija
5/5 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi on 31, mutta olen kuntomittausten mukaan hyvässä kunnossa ja tunnen olevani hyvinvoiva. Mun työkaverin on anorektikko, ikää 37 v. Sillä on osteoporoosi joka aiheuttaa sille selkäkipuja. Nyt sillä on myös sydänongelmia, palasi juuri sdairauslomalta. On ollut usein sairauslomilla myös luiden hiushalkeamien vuoksi, koko nainen on kui herkkää lasia. Iho on myös kuin vanhalla naisella, näyttää ihonsa puolsest 60vuotiaalta.