Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko säilyttänyt riippumattomuutesi avioliitosta huolimatta?

Vierailija
30.10.2010 |

Vai oletko se, joka keskittyy vain elämään sen toisen hoitaessa kaikki tärkeät asiat, kuten esim. rahat, lainat, vakuutukset yms.

Jos yllättäen jäisit yksin, pärjäisitkö? Vai oletko riippuvainen puolisosi auttamisesta?

Mua hirvittää ihan sanattomasti ne vaimot ja miehet, jotka ei tiedä perheen tärkeistä asioista yhtään mitään. Ei tiedä edes omaa taloudellista tilannetta. Sitten jos jotain sattuu, niin pulassa ollaan.

Meidän naapurille nimittäin kävi juuri niin, että kaksi lähti etelän lämpöön lomalle, mutta vain yksi palasi. Mies kuoli tapaturmaisesti loman aikana. Vaimo ei tiedä mistään mitään, siis ei yhtään mistään, kun mies on hoitanut kaikki asiat. Olen yrittänyt autella naapuria selvittämään ja selviämään arjen asioista, mutta kun kaikki pankkitileistä sähkösopimuksiin on emmä tiedää, niin todella hurjalta tuntuu.

Mä en ikinä uskaltais päästää itteäni tuollaseen tilaan. Olen aina yrittänyt hoitaa asiat niin, että vaikka jotain sattuisi, niin tiedän pärjääväni. Mies on vähän sitä lajia, joka sanoo aina että hoita sä, mutta oon senkin pakottanut aina käymään asiat läpi siltä varalta, että mulle sattuu jotain. Onhan sen pärjättävä lasten kanssa itsekseenkin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meillä se, joka kilpailuttaa sähkösopimukset, vakuutukset, maksaa laskut ja yhtiövastikkeet. Lisäksi meillä on erilliset lainat, joita molemmat hoitavat omaan tahtiin. En missään nimessä voisi elää niin, etten näitä asioita tietäisi. Johtunee siitä, että omassa lapsuudessani äitini joutui yllättäen leskeksi ja hoiti perunkirjoitukset ja isän firmat sekä niiden laskutukset (niitä oli useita) kuntoon. Sain siitä teininä hyvän mallin siihen, mihin jokaisen naisen kannattaa elämässään varautua.

Onneksi meillä mies osaa hoitaa omat asiansa, minä omani.

Vierailija
22/22 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jäisinkin leskeksi. Meillä minä hoidan laskujen maksamisen, joten tiedän kyllä, missä mennään. Eniten olisin varmaan pulassa pienten kodin korjaustöiden kanssa. Nimimerkillä peukalo keskellä kämmentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi