Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistäkään ne kakaranne kuriin SAATANA! (Halloween)

Vierailija
29.10.2010 |

Opettakaa piru vieköön ne kakaranne tavoille! Seuraaville kerjäläisille on meillä ainakin vastassa vesisuihku päälle ja kovaa! Muitakin keinoja mietitään.

Toissa vuonna heiteltiin kananmunia ikkunoihin, viime vuonna rikottiin kananmuna postilaatikkoon ja äsken kävivät heittelemässä mätiä omenoita rapattuihin seiniimme. Siis nämä "karkki vai kepponen" - ilkivallantekijät. Syynä se, että emme vietä Halloweenia, jonka taatusti tietävät.

Viime vuonna otimme yhteyttä poliisiin ja yksi tekijöistä kävi vanhempiensa kanssa pesemässä postilaatikkomme. Siitä huolimatta sama meno näyttää jatkuvan.

Sitäpaitsi Halloweenhän on vasta sunnuntaina. Ja ne, jotka haluavat kerjäläisiä vastaanottaa, laittavat siitä merkiksi Halloween-koristeita taloonsa. Muihin taloihin ei ole sopivaa mennä. Ja ainakin jos sanoo, että ei vietä Halloweeniä niin kerjäläisten on syytä kohteliaasti vetäytyä!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tosiaaka meinaa antaa kellekkä mitää,ku en tykkää matkia jenkkejä.

Vierailija
2/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks meillä ei ole vielä keksitty tota. En aio päästää poikaani karkkikierrokselle, kyllä se virpominen riittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Tampereella eikä täällä mitään tuollaista halloweenina tapahdu :D

Vierailija
4/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Tampereella eikä täällä mitään tuollaista halloweenina tapahdu :D

Asuin ennen Helsingissä, enkä sielläkään moiseen törmännyt. Tästä samasta aiheesta oli ketju pari päivää sitten, ja joku sanoi, että ainakin Espoossa tätä harrastetaan.

Vierailija
6/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen Espoosta myös.

Oma muksu ei kiertele Halloweenina eikä pääsiäisenäkään.

Vierailija
7/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa selittää "pikku-kummituksille"nätisti, ettet vietä halloweenia, usein "metsä vastaa niin kuten sinne huudetaan" meillä ainakin toiminut ;D

Vierailija
8/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä hölmönä, kun en tiennyt mitä meinaa karkki vai kepponen sanoin ei ole karkkia. Poika tokas siihen no onko rahaa? Sanoin että on ja 2 euroa niille käteen tyrkkäsin:D Voisiko joku viisas selittää minullekin tämän karkki vai kepponen idean?

Vierailija
9/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloweenina ainoastaan Espoossa?

Vierailija
10/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Suomen kauhukakarat kerääntyvät Halloweenina kiertelemään Espoota kananmunat kainaloissa.

Vierailija
11/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset vuodet selitimme ystävällisestikin. Sen jälkeen vuosi vuodelta varmasti tylymmin, koska mikään selitys ei näytä tehoavan. Nykyään harrastavat ilkivaltaa jo ihan suoraan.

Ja nämä eivät enää ole mitään pikkulapsia, vaan reippaasti toisella kymmenellä olevia kakaroita, jotka ovat samaa harrastaneet jo vuosia.

Vierailija
12/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pojat eivät siis ole edes pukeutuneet miksikään, vaan tuollaisessa isossa lössissä ihan normaalit vaatteet päällä käyvät kerjäämässä / harrastamassa ilkivaltaa ja juoksevat karkuun ja latelevat kirosanoja ja herjauksia jos jotain yrittää sanoa.

ap

Vierailija
13/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäpäin espoossa?

Vierailija
14/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tosi törkeältä.

Meidän lapset tietää että mennään vain taloihin joissa on joku Halloween-koriste ja vaikka ei karkkia saisikaan niin kepposet voi unohtaa.

Vierailija
15/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tosi törkeältä.

Meidän lapset tietää että mennään vain taloihin joissa on joku Halloween-koriste ja vaikka ei karkkia saisikaan niin kepposet voi unohtaa.

meilläkään ei ole mitään halloween koristeita mutta silti kaks kertaa ovikello soi ja ekalla kertaa avasin, tyhmä kun menin rahaa antamaan, mut hyvä vaan etten niitä kepposia nähnyt:D

Vierailija
16/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat poikasista potretin heti kärkeen. Josko vähän hillitsisi enempiä heittelyhaluja...

Vierailija
17/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt edes itse avaamaan ovea, vaan lapset menivät ja seuraavaksi tulivat hätääntyneinä huutamaan minua avuksi, että pojat heittelevät jotain meidän seiniin. Siinä vaiheessa kun ehdin itse paikalle, niin kakarat olivat jo kymmenen metrin päässä juoksemassa karkuun.

ap

Vierailija
18/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että Espoossa on liian hyvin toimeen tulevia perheitä, joiden vanhemmilla ei ole aikaa kasvattaa ja vahtia lapsiaan? Vai keiden lapset tuollaista tekevät? Minkälaista aluetta tuo on? Ainakin jos itse asuisin tuolla, niin tämän kirjoituksen luettuani kuulustelisin omat lapseni kunnolla vaikkeivät edes olisi olleet ulkona.

Vierailija
19/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oo kyllä koskaan kuullut moisesta o_O

Vierailija
20/57 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Yhdysvalloissa ole tapana, että ainoastaan niihin taloihin sopii mennä kerjuureissulle, joissa palaa ovivalo; siis ulko-oven yläpuolella tai sivulla oleva lamppu? Korjatkaa, jos olen väärässä.

Halloween-koristetut talot on yhtä hyvä, ellei jopa parempi idea. Ei ainakaan jää epäselväksi, mihin taloon sopii mennä ja mihin ei.

Hullua kyllä sinänsä, että suomalaiset(kin) ovat alkaneet juhlia alunperin irlantilaista juhlaa ihan innoissaan...

Eihän se alunperin ollut edes kurpitsa, vaan turnipsi...

http://www.pumpkinnook.com/facts/jack.htm

http://www.controverscial.com/The%20Story%20of%20Jack-O-Lantern.htm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi