Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitä tarkoittaa, kun pissa on sameaa?

Vierailija
29.10.2010 |

Olen raskaana, joten olisi tärkeää selvittää, mistä on kyse. Etenkin kun olen samaan aikaan tosi väsynyt ja tuntuu, että olisi kuumetta, tosin mittari näyttää normaaleja lukemia. Kaiken kaikkiaan on tosi outo olo, enkä ole kokenut tällaista ennen.

Väsymys on alkanut vähitellen viikon kuluessa ja pissa on ollut sameaa (ainakin) eilisestä lähtien. Supistuksia ei sentään ole tullut ja lapsi liikkuu normaalisti.

Yritin tänään päästä tutkittavaksi, mutta koska muutin vastikään ulkomaille, sainkin vain selville, mihin todellisuudessa pitää mennä. Huomenna menen uudestaan, mutta epäilen, onnistuuko silloinkaan. On tullut vähän sellainen kuva täkäläisestä järjestelmästä, että hommat eivät oikein toimi.

Olen tosi huolissani ja tuntuu, ettei mitään kautta saa minkäänlaista vastausta saati helpotusta. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen se pisu kirkastuu. Juo nyt ainakin puoli litraa aamupäivisin ja puoli litraa iltaisin. Sehän ei ole käytännössä ku pari lasia. Ja siinä voi olla pariki tuntia paussia. Mutta veden juonti on raskauden aikana tärkeetä.

t: 5:n lapsen äiti.

Vierailija
2/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla virtsatieinfektio, ovat usein oireettomia raskaana ollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kävi ilmi, ettei tuota saamaani osoitetta löydy. Toisin sanoen, pitänee selvitä koko viikonloppu ilman mitään hoitoa, kunnes maanantaina taas pääsee omalääkärille, joka taas tuskin tekee mitään... :((

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan