Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on tosissaan tätä mieltä:

Vierailija
29.10.2010 |

jos nainen olisi muuten ihana, mutta laittaisi pahaa ruokaa, hän ei ottais sitä vaimokseen. (mä kuulemma laitan hyvää ruokaa ja oli huolissaan meidän pojista, että niillä on nyt niin kovat standardit). Sanoi vielä, että ajattele nyt, jos mies olis muuten tosi jees, mutta olis ihan kädetön, ei osais laittaa vaikka lamppua kattoon, niin eihän sellasella mitään tekis.

Olin vahvasti eri mieltä. Mitä ajatuksia herättää, naiset?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä aivopieru!

Vierailija
2/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen aivan ihana, mutta surkea ruoanlaittaja:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mies vois opetella itse laittamaan hyvää ruokaa, jos nainen ei osais. Ja voihan nainenkin oppia.

Samoin kai nainen voi itsekin lampun laittaa, jos mies on ihan käsi. Ja kaikki voi oppia uusia juttuja.

Kyllä mulle paljon tärkeämpää on muut syyt parisuhteessa. Esim. se, että se mieskin laittaa ruokaa välillä.

Vierailija
4/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaimonsa safkoissa? Voe elämän kevät.

Vierailija
5/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako se korjata autoa? Osaako se tehdä remonttia? Osaako se korjata kodinkoneita? Vai vaatiiko se naiselta vaan tiettyjä taitoja, itse osaa vaan tosiaan laittaa sen lampun kattoon ja soittaa putkimiehen heti jos vessanpytty menee tukkoon :D

Vierailija
6/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erityisen kätevä mies.

ap

Vierailija
7/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kriteerit kuin ruoanlaittotaidot tai renkaidenvaihdon onnistuminen.

Vierailija
8/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kriteerit kuin ruoanlaittotaidot tai renkaidenvaihdon onnistuminen.

kokki, mutta onnistuu multa rynkyn purkaminen ja kokoaminenkin ja talut ja lamput vaihdan ilman miehen apua. ;)

Vierailija
9/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaa näyttää naiselle kaapin paikan. surkeaa

Vierailija
10/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies monin tavoin on. Olin vaan ällistynyt että sillä on noin vanhakantaisia mielipiteitä. Halusin tietää, merkkaako ruoanlaittotaito muitten miehille yhtä paljon. Kerrottakoon, että mieheni äiti ei ehtinyt paljon olla kotona, mieheni on elänyt lapsuutensa valmisruuilla.

Vierailija
11/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmältäkin kuulostaa vielä...

Vierailija
12/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erityisen kätevä mies.

ap

Minäkin osaan. Mä olen opettanut sen laittamaan hyvää ruokaa, ja silittämään vaatteita. Se on taas opettanut mut putsaamaan hajulukot miten toimitaan jos vessa menee tukkoon, siihen ei tarvita putkimiestä.

Se on opettanut mut myös vaihtamaan auton öljyt ja terottamaan ruohonleikkurin terän :)

Vierailija
13/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei ole sitä mieltä, että naisen tulee passata häntä kuin pikkukakaraa.

Vierailija
14/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain sitä mieltä, että nainen joka tekee pahaa ruokaa, ei kelpais vaimoksi : )

Vierailija
15/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain sitä mieltä, että nainen joka tekee pahaa ruokaa, ei kelpais vaimoksi : )

tärkein kirteeri on kokkaustaidot. Se voi olla kenen kanssa vaan, kunhan kokkaus sujuu? Hauskaa.

Vierailija
16/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traagista.

ap

Vierailija
17/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan hyvää ruokaa joten en ehkä edes tietäisi tästä kriteeristä, mutta onhan se niin typerä että jos kuulisin sen etukäteen niin en olisi kiinnostunut ko. miehestä.

Vastaavia on myös toisinpäin. Mä en esim. olisi kiinnostunut miehestä jolla ei ole tietyntyyppinen musiikkimaku, ja miehillä on tietysti täysi vapaus pitää tätä niin pinnallisena ja tyhmänä kriteerinä etteivät haluaisi olla mun kanssani tekemisissä näillä ehdoilla.

Millä ei sinänsä ole väliä, koska mulla on jo aviomieheni ja perheeni, enkä tarvitse toista.

Vierailija
18/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus kuulu et todennäköisesti olisin :D

Vierailija
19/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä vaihdan lamput ja asennan koneet ja tietokoneet, huollan autot, mies kokkaa ja siivoaa :)

Vierailija
20/33 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun isakin osaa, ja minusta se "kuuluu" miehisiin taitoihin... Eli odotuksensa kullakin. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme