Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit isosta perheasunnosta Helsingissä?

Vierailija
29.10.2010 |

Katselen sekä myytäviä että vuokrattavia yli neljän huoneen asuntoja Helsingistä. Mikä olisi sinulle sopiva vuokra (tai myyntihinta) normaalituloilla ja miltä alueilta lähtisit hakemaan?

Olen paluumuuttamassa Helsinkiin neljän lapsen kanssa, puoli vuotta sitten saimme yllärikaksoset joten tila on tarpeen! Asuimme ennen Lauttasaaressa jossa viihdyimme hyvin, mutta nyt pitää katsoa muualtakin edullisia ja isoja perheasuntoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska liikkuvia osia on niin paljon. Eihän tuohon kukaan osaa vastata niin, että se hyödyttäisi ap:ta. Kaikilla lienee eri tilanne. (oma rahoitus, lainantarve, lapset, sijainnin tärkeys jne.)

Itse maksoimme haluamastamme paikasta pienestä 4 h + k kerrostaloasunnosta n. 250 000. Kipuraja yleisesti asunnosta olisi ollut 320 000 e. Vuokraa voisin maksaa 1200 e/kk, sekin tekisi tiukkaa. Mieluummin sitten oma. Halusimme vähintään neliön.

Toisaalta jos olette paluumuuttajia, vuokraus voisi olla hyvä vaihtoehto, ehtisitte sitten tutkailla kivoja alueita rauhassa.

Vierailija
2/4 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista keskustaa lähellä olevista alueista ei tosin kannata haaveilla siihen hintaan mutta itä-tai pohjois-Helsingistä tai Espoosta kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen peilaa niin siihen omaan elämäänsä. Mutta, itse maksaisin varmaan ehkä 800 000-1 300 000e välillä, riippuen sijainnista. Vuokraa voisin maksaa "täydellisestä" asunnosta n. 3000e/kk.

Vierailija
4/4 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saa Itä-Helsingistä kerrostaloasunnon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi