Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:'( ällötin miestäni

Vierailija
29.10.2010 |

sekstailtiin äsken keskellä päivää päivävalossa ja miestäni selvästi ällötti mahani. :(

kaksi lasta, painon pudottaminen, vanha iso arpi, raskausarpia löysää ihoa jne..

en kelpaa en :(

kysyin suoraan ällöttääkö miestä, vastaus "voit laittaa hienoja alusvaatteita siihen päälle". kiitti. eli piilotan itteni.

VIHAAN itteeni.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan, mutta tuon tekstisi perusteella vaikuttaa siltä, että SINÄ ällötät ITSEÄSI!!

Ap laittaa nyt selvästikin sanoja miehen suuhun!

Ja vaikka se oliskin kommentoinut noin, niin ei tuossa ollut mitään loukkaavaa!

Vierailija
42/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan, mutta tuon tekstisi perusteella vaikuttaa siltä, että SINÄ ällötät ITSEÄSI!!

Ap laittaa nyt selvästikin sanoja miehen suuhun!

Ja vaikka se oliskin kommentoinut noin, niin ei tuossa ollut mitään loukkaavaa!

Juu

Elä AP kysele, jos et kestä mahdollista vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvällä omallatunnolla väittää kauniiksi. Itsellä takana 3 raskautta, sektioarpi ja muu leikkausarpi. Silti en anna asian häiritä ja itseäni piristääkseni verhoan vatsan usein kauniin alusvaatteet (topin tms.) alle. En koe että peittelisin sen kummemmin itseäni häpeästä vaan koen että se on kivempi niin, vaikka onkin eletty elämä käsin ja silmin havaittavissa.

Täkerösti kuitenkin mies sanoi, mutta hei, miten sen sitten olis pitänyt sanoa asia?

Vierailija
44/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 19v:na kahden lapsen äiti ja ihan hoikka, ei tullut raskauskiloja mutta ruttuinen nahkapussi jäi muistoksi tosi pahojen arpien kera. Johtuu kuule ihan kudostyypistä ja siitä kuinka isoksi maha kasvaa, kaikilla ei kasva ulospäin niin selvästi. Itse nyt raskausviikolla 26. ja näytän siltä että synnytän ihan just...

Olen pahoillani ap, itselläni ollut miehiä ja suhteita joita maha ei ole haitannut ja on taatusti rumempi kuin sulla (en ole vielä pahempaa nähnyt), 10v olin saman miehen kanssa jota maha ei haitannut yhtään, hänellä myös suuri kosmeettinen vamma joka ei minua häirinnyt. Miehesi on ääliö, ei voi mitään.

mutta ei löllömahaa. Ap taisi olla niitä muoreja, joiden mielestä raskausaikana "saa" olla vähän pullukka ja syödä viiden edestä.

Vierailija
45/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAAN itteeni.

Miehelle kurinpalautusta! Idiootti.

Vierailija
46/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei omalle ukolle kelpaa voithan kokeilla jos muualla kelpais paremmin :P

Vierailija
47/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota miehesikin sinussa inhoaa, luonteen velttoutta. Annat itsesi rupsahtaa ja nyyhkit vielä päälle. Olit erilainen kun miehesi sinut valitsi, kyllä sinuakin ärsyttäisi jos tuot kaupasta kotiin sisäfilettä ja kotona paketista löytyykin rustoista ruhoa.

että ahmin ja ahtaan itseni täyteen ruokaa tällä hetkellä :(

ap

joten sä et tiedät mistä puhut. olet itse heikko kun kirjotat tuollaisia josta et tiedät yhtään mitään!

ap

Vierailija
48/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa syyttää, jos on tuohon ikään mennessä onnistunut kroppansa pilaamaan.

sanonkin, että lopeta se mässily ja mene lenkille ja salille. Ala huolehtia itsestäsi. Ei ole normaalia, että 24-vuotias nainen on rupsahtanut. Kyllä sen eteen on saanut jo vähän nähdä vaivaakin.

Juuri tuota miehesikin sinussa inhoaa, luonteen velttoutta. Annat itsesi rupsahtaa ja nyyhkit vielä päälle. Olit erilainen kun miehesi sinut valitsi, kyllä sinuakin ärsyttäisi jos tuot kaupasta kotiin sisäfilettä ja kotona paketista löytyykin rustoista ruhoa.

ap

Kommentteinesi. Jos et osaa sanoa mitään rakentavaa, niin voit vaikka pitää leipäläpesi kiinni.

että toiset todella menettävät ruumiinsa kauneuden raskaudessa riippumatta iästä. Ja jos on vaikka aiemmin lihonut ja laihtunut ja arpeuttanut ihonsa tai on vaikka ihosairas ja iho on arpeutunut, niin siihen ei salit ja ruokavaliot enää auta. Päin vastoin salilla hikoillessa ihottuma pahenee ja liika laihuus saa ihon entisestään veltoksi. Pitää sen turpansa kiinni, jos ei tiedä asioista.

Vierailija
49/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tasan tarkkaan löysempi ja rumempi kroppa kuin ennen lapsia, mutta olen nyt paljon tyytyväisempi itseen. Toisaalta ymmärrän ap:ta, hän kun on vasta 24 ja silloin kropan ulkonäöllä lienee vielä paljonkin merkitystä. Mutta kun menee 10 vuotta eteenpäin, niin se merkitys (toivottavasti) vähenee.

Nyt ap vaan kohentamaan sitä itsetuntoa ja äläkä kysele tuollaisia mieheltäsi. Minusta tosin ap:n mies vastasi ihan kivasti, eikä vastauksesta päätellen vaimo häntä ällötä....

Vierailija
50/50 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa syyttää, jos on tuohon ikään mennessä onnistunut kroppansa pilaamaan.

sanonkin, että lopeta se mässily ja mene lenkille ja salille. Ala huolehtia itsestäsi. Ei ole normaalia, että 24-vuotias nainen on rupsahtanut. Kyllä sen eteen on saanut jo vähän nähdä vaivaakin.

ap

Kommentteinesi. Jos et osaa sanoa mitään rakentavaa, niin voit vaikka pitää leipäläpesi kiinni.

että toiset todella menettävät ruumiinsa kauneuden raskaudessa riippumatta iästä. Ja jos on vaikka aiemmin lihonut ja laihtunut ja arpeuttanut ihonsa tai on vaikka ihosairas ja iho on arpeutunut, niin siihen ei salit ja ruokavaliot enää auta. Päin vastoin salilla hikoillessa ihottuma pahenee ja liika laihuus saa ihon entisestään veltoksi. Pitää sen turpansa kiinni, jos ei tiedä asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme