Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kellään borssikeiton ohjetta? (pika)

Vierailija
29.10.2010 |

Eli, olen joskus jossain saanut borssikeittoa jossa ei ollu naudanlihaa vaan ihan hk.n sinistä tmv. eli taitaa olla pika borssikeittoa.

Nyt haluaisin tehdä sitä mutta en löydä edes googlaamalla ohjetta siihen.

Olisko joku niin ihana että jakais hyvän pika borssikeitto-ohjeensa kanssani :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oikeasti niiden juuresten ja kaalin keittämiseen menee toista tuntia joka tapaukssssa.

Mutta sellaisesta pikaborssikeitosta olen kuullut, johon on käytetty etiktapunajuuria ja porkkanaraastetta eikä muita juureksia ollenkaan, se tulee nopeasti. Eli noita veteen, mausteet sekaan, kiehautetaan ja haudutetaan (ehkä noin 15 min riittää kun punajuuret on jo kypsiä valmiiksi. Sit joukkoon paloitetllaan nakkeja tai makkaranpaloja. Mausteena kannattaa käyttää ihan liemikuutiota, koska tuossa ajassa ei mikään laakerinlehti ehdi antaa makua. Tarjotaan smetanan tai kermaviilin kera.

Vierailija
2/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasteborssia...Ihan vinkkinä :) Vaatii n. puolen tunnin haudutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oikeasti niiden juuresten ja kaalin keittämiseen menee toista tuntia joka tapaukssssa.

Mutta sellaisesta pikaborssikeitosta olen kuullut, johon on käytetty etiktapunajuuria ja porkkanaraastetta eikä muita juureksia ollenkaan, se tulee nopeasti. Eli noita veteen, mausteet sekaan, kiehautetaan ja haudutetaan (ehkä noin 15 min riittää kun punajuuret on jo kypsiä valmiiksi. Sit joukkoon paloitetllaan nakkeja tai makkaranpaloja. Mausteena kannattaa käyttää ihan liemikuutiota, koska tuossa ajassa ei mikään laakerinlehti ehdi antaa makua. Tarjotaan smetanan tai kermaviilin kera.

Siihen tuli etikkapunajuuria, makkaraa ja jtn muuta, mutta piru kun en muista että mitä muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi