Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista, että olen raskaana.................

Vierailija
29.10.2010 |

Tein eilen testin ja miinusta näytti, no unohdin sen pöydälle ja aamulla katoin sitä niin siinä oli kaksi viivaa, tosin toinen viiva hieman haaleampi. olenko siis raskaana?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne kaksi viivaa sitä tarkoittaa.... Ehkä kannattaa uusia muutaman päivän päästä testi!

Vierailija
2/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös siellä ohjeissakin lue joku aika, jonka jälkeen testi ei ole luotettava eli voi näyttää väärää positiivista. VArmaan riippuu testistä, mutta yleensä on joku 10-15min tuo aika, joten tuskin kannattaa luottaa puolivuorokautta seisseeseen testiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille, taidankin uusia testin muutaman päivän kuluttua.. ei vaan millään malttais odottaa!!! :)

AP

Vierailija
4/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testeissä, joita olen käyttänyt, se viiva on aina tullut myöhemmin ja en siis ole ollut raskaana.

Testissä ilmoitetun ajan jälkeen tulleet viivat EIVÄT merkkaa yhtään mitään. Tietty jos menkat myöhässä, kandee tehdä uusi testi muutaman päivän päästä.

Vierailija
5/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa.

Vierailija
6/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis heti kun ehdit ostamaan.

Jos se on unohtunut pöydälle ja siksi näyttää väärin, miksi sun pitäisi odottaa pari päivää?

Vierailija
7/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulle on sanottu et jos tulee negatiivinen tulos niin tehdä parin päivän päästä uudelleen. mutta ostan testin tänään ja teen sen aamuvirtsasta. menkat mulla kuitnkin myöhässä.

AP

Vierailija
8/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tod. näköisin

- kiertopäivä tulla raskaaksi

- tod. näk. ovulaatiopäivä

Netissä ihan asiasivuilla ristiriitaista tietoa.

Vierailija
9/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myäs edellisen saama mahdollinen vastaus

Vierailija
10/10 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 14vrk ennen kuukautisten alkua. eli laske taaksepain. ovulaatio siis noin kiertopaiva 14. jos sekstaa saannollisesti (esim joka toinen pv)kp 11-16 niin luulisi siittioita olevan paikalla kun munasolu irtoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän