Suukko sille, joka keksii meidän vauvalle nimen!
Lähipiriisssä jo käytössä monet niin ihanat nimet: Olivia, Aurora, Hilda, Josefiina, Veera, Frida. Toisaalta nimen ei tarvitsisi olla kovin top 10 nimi.. Kaunis, reipas, sellainen nätin mukavan tytön nimi ;-)
Kommentit (70)
nythän se on yleistynyt maailmalla aika lailla, esim. Matt Damon antoi tyttärelleen juuri Stella-nimen, ja joku muukin, en nyt muista kuka. Aikoinaanhan Emma alkoi myös yleistymään samalla tavalla Frendien myötä. Eikä siinä mitään, Stella on aivan ihana nimi.
Amanda, Matilda ja Rebekka
Tykkään myös Alina, Alisa, Eleonoora, Iiris, Stella, Elena
ei tuu heti vastaan ja on ihan tavallinen nimi, suht kansainvälinenkin
Mies ehdotti Iiristä, mä en tykkää, itse ehdotin Vernaa ja Edithiä muttei mies suostu. Stellaa en oikein osaisi tavalliseen sukunimeemme yhdistää.
Täältä bongasin vastikään nimen Saga, minusta ihana mutta heti se jo haukuttiin koirannimeksi ja liian yleiseksi. Millainen käsitys teillä on nimestä?
Ei ole mielestäni liian yleinenkään tällä. EHkä jonkun mielestä liian erikoinen kun sisältää g:n?
Kirjoittaisin kyllä kahdella a:lla Saaga. Minusta kaunis nimi!
Emma-Lotta on ihana nimi, mutta minkälainen kaksiosainen nimi on käytössä? Saako muuten nykyään kirjoittaa muodossa Emmalotta? Mariel, Milena..näitäkin ollaan mietitty:)
Hitsi, laittakaas nyt kommentteja ehdottomista suosikeistanne, vaikeaa!
eli ei olla lyhennelty miksikään (paitsi lempinimiä tietty;). Ihan on hienosti toiminut ainakin heillä. Myös Emmalotta-versiota olen nähnyt. Mun mielestä siinä nimessä on jotain tosi pirtsakkaa, ehkä johtuu siitä, että tämä mun tuntema E-L on niin pirtsakka tyttö :).
Mirella
Matleena
Nelma
Lilja
Ilona
Fiona
Joanna
Viveka
Neelia
Emmiina
Pihlakin on nätti, Vilhelmiina aivan ihana mutta niin pitkä. Mitä mieltä olette Amandasta kutsumanimenä, onko hiukka tylsä..? Nuo Viiat Liiat ja Iinat suloisia mutta haluaisi "kunnon nimen" ;)