Arg! Miks pitää puuttua muiden asioihin?
Varsinkin jos ei niistä mitään tiedä? Silti pitää työntää nokka sekaan.
Olin pari päivää sitten tulossa sairaan lapsen kanssa lääkäristä. Kävimme lääkärin jälkeen vieressä olevassa apteekissa hakemassa lääkärin määräät lääkkeet. Olimme lähdössä kotiin ja puin lasta apteekin ulkopuolella (lääkäri ja apteekki on siis kauppakeskuksessa). Lapsi on vasta 8 kk ja ei normaalistikaan innostu ulkovaatteiden pukemisesta, ja nyt kipeänä vielä vähemmän, eli huusi kuin hinaaja.
Siihen paikalle ilmestyi nainen, täysin tuntematon, ja sanoi minulle, että lapsihan on selvästi sairas. Se pitäisi viedä kotiin eikä juoksennella täällä shoppailemassa. Hänen mielestään minun toimintani oli täysin edesvastuutonta.
No, olin itsekin kipeä, väsynyt valvotuiden öiden jäljiltä ja syönytkin herra ties milloin viimeksi. En ollut oikein juttutuulella, niin sanoin naiselle (vaikka olisin ollu valmis puremaan siltä pään irti..)että kannattaisi vaan keskittyä niiden omien asioiden hoitamiseen. Ok, myönnän että olin perin tyly, mutta arvaatteko mitä sain vastaukseksi? Uhkauksen ilmoittaa meistä lastensuojeluun!! Siis what??
Mitä helvetin besserwissereitä ihmiset oikein kuvittelee olevansa vai mikä saa ne puuttumaan asioihin joista ei tiedä yhtään mitään?
Kommentit (3)
olin saanu just lapsen puettua, niin kysyin vaan, et onko sulla kynää? Nainen sitä hämmästelemään, niin vastasin, että olisin antanut yhteystiedot, että tiedät kenet sinne ilmoittaa. Mutta jos ei kerta kynää löydy niin ei sitten.
Hitto että sapetti.
ap
Ei uskalleta edes naapuria tervehtia mutta suureen aaneen ollan ojentamassa ventovieraita. Ja tuolla lastensuojelulla on kylla aika legendaarinen maine.
Mina olisin sanonut etta ilmoitan sinut kaytospoliisille kun ei ole alkeellisimpiakaan tapoja.