hyvä punaviini n.10e
elikkäs pistäkää suosikkejanne tuosta hintahaitarista. Yleensäkin itse olen tykännyt seuraavista, hardys bin 343, pato amado, 35 south, mutta huomiseksi jotain uutta kaipailisin...
Kommentit (31)
kalassa on niin mieto maku, että punkku peittää aromeillaan sen alleen... valkkari kuuluu kalalle, tai jos se ei käy, parempi jättää viini pois...
kalassa on niin mieto maku, että punkku peittää aromeillaan sen alleen... valkkari kuuluu kalalle, tai jos se ei käy, parempi jättää viini pois...
Suosittelen Pinot Noir-rypäleestä tehtyä viiniä.
Crocodile Rock. Hinta vain n. 7€ ja vielä reilun kaupan!
Trio ja Casillero del Diablo(Cabernet Sauvignon)
Suosittelen Pinot Noir-rypäleestä tehtyä viiniä.
ei edes ole mikään miedon makuinen kala, kyllä kevyt punkku käy sen kanssa ihan hyvin.
Tollo, et sinä vaan viini ja kaikki Chardonneyt.
(tosin vähän kalliimpi, n. 13€) on espanjalainen Raimat merlot. Todella hyvä viini omassa hintaluokassaan.
Tämä on meidänkin suosikkimme.
Espanjalainen: Torres Sangre de Toro!
Tämä "härkäviini" on minun suosikki ollut jo muutaman vuoden.
Hinta alkossa: 0,75l 8,98€Yleensäkin nämä Torres:in punkut ovat olleet hyviä! Ei ole huonoja tullut vastaan, tosin en vielä kaikkia Torresia ole kokeillut.
Sangre de Toro!
Torresin perheen viinit ovat tosiaan hinta/laatu suhteen hyviä. Torreshan on yksi Espanjan isoimpia ja perinteisimpiä viinintuottajia. Osaavat kyllä sen homman.
Kerran ostin laivalta toista Torresia, Viña Brava tempranillo. Se oli kanssa tosi hyvää vaikka olikin edullinen. Mutta sitä ei saa Alkosta.
Akuankkaviini Pato Amado on hyvää ja kohtuu hintaista. Cabernet Savignon ja Merlot -rypälaistä tehty suuhun sopiva chileläinen punkku.
Vina Albali, noin 11e. Espanjalainen punkku.
tai Hardys Black Label