hyvä punaviini n.10e
elikkäs pistäkää suosikkejanne tuosta hintahaitarista. Yleensäkin itse olen tykännyt seuraavista, hardys bin 343, pato amado, 35 south, mutta huomiseksi jotain uutta kaipailisin...
Kommentit (31)
minä pidän enemmän cabernet sauvignon, mutta shirazkin on hyvää
(tosin vähän kalliimpi, n. 13€) on espanjalainen Raimat merlot. Todella hyvä viini omassa hintaluokassaan.
Casillero Del Diablo
Ja toinen hyvä etelä amerikkalainenon La Linda
minä pidän enemmän cabernet sauvignon, mutta shirazkin on hyvää
Zenaton DOC Valpolicella Superiore, täyteläinen viini, joka sopii nautittavaksi juustojen ja voimakkaammankin lihan kanssa, menee myös pizzan ja pastan kanssa sekä ihan kalsariltiseenkin.
Tero
Espíritu de Chile Shiraz Cabernet
Keskitäyteläinen, kuulemma moneen makuun ja monen ruuan kanssa käyvä viini. Maksoi jotain reilu 7 euroa, kuulemma loistava hinta-laatu-suhde.
Tämä "härkäviini" on minun suosikki ollut jo muutaman vuoden.
Hinta alkossa: 0,75l 8,98€
Yleensäkin nämä Torres:in punkut ovat olleet hyviä! Ei ole huonoja tullut vastaan, tosin en vielä kaikkia Torresia ole kokeillut.
Ja Espiritu se Chile ovat hyviä.
Itse suosittelen vielä Pascual Tosoa ja KWV Shirazia
Australialainen Yellow tail. Mutta vielä parempi(tosin vähän kalliimpi, n. 13€) on espanjalainen Raimat merlot. Todella hyvä viini omassa hintaluokassaan.
"keltainen häntä" on hiukan mehumaisempi näistä kahdesta.
Zenaton DOC Valpolicella Superiore, täyteläinen viini, joka sopii nautittavaksi juustojen ja voimakkaammankin lihan kanssa, menee myös pizzan ja pastan kanssa sekä ihan kalsariltiseenkin.
Tero
http://www.viinilehti.fi/ViinistaViiniin/ShowSearchPage.aspx
linkit myös alkon sivuille jotta voit tarkistaa missä alkoissa on saatavilla.
Suosikaa "lähialueen" viinejä. Miettikää kuinka tuhoisaa on kujettaa viinit Australiasta tai Chilestä? Italialaiset punkut on hyviä ja kaikki luomut tietty.
huippu ihanaa...
Erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Lempiviinini edullisemmasta hintaluokasta.
Sitten kun mennään kalliimpiin viineihin, pihvin kanssa parasta on Masin Amarone.
t. punkun ystävä
Espíritu de Chile Shiraz Cabernet
Keskitäyteläinen, kuulemma moneen makuun ja monen ruuan kanssa käyvä viini. Maksoi jotain reilu 7 euroa, kuulemma loistava hinta-laatu-suhde.
Tää on ihan loistava!
Malbec-rypäle