Pissako lorahtelee vai mitä ihmettä? RV 40
Luin tota ketjua et pysyykö pikkarit puhtaina koko päivän.. No ei kyllä pysy. Käytän pikkuhousunsuojaa ja saan vaihtaa aika tiuhaan. Aina on jotain kellertävää nestettä suojassa. Tähän asti oon ajatellut etse on pissasta kun tuntuu ettei toi rakko aina tyhjene kunnolla ja sattaa jotain vielä lirahtaa kun ylös nousen.. Vai onkohan valkovuoto noin äklön väristä jostain johtuen.. Lapsvesi ainakin mun mielestä on ollut aina mulla vaaleanpunertavaa. Onko muilla smaa vai oonko joku ainoa surkimus jolla ei pissat pysy rakossa enää näillä viikoilla?
Kommentit (12)
että valkovuoto saattaa lisääntyä runsaastikin raskauden aikana,vaikka pystyt ilmeisesti analysoimaan lapsivedenkin tulon? Se on ihan normaalia. Ja sitäpaitsi pissaakin saattaa lorahtaa vähän noilla viikoilla,kun rakko on aikasta länässä jo.
keltaista ja vihertävää valkovuotoa, yöks.
Joo, tuskin toi ainakaan lapsivettä on, sehän on ihan väritöntä tai sitten tosiaan vaaleanpunertavaa. Pissaa voi olla tai sit valkovuotoa, mut eikä ne haise erilaiselle?
mulla raskauden lopussa valkovuoto lisääntyy ja vetistyy ja kellertyy. Viime raskaudessa lopussa tosissaan mietin pariin kertaan oliko kellertävää lapsivettä vai valkovuotoa, mutta kyllä siinä jotain limakokkareita tuli ja kalvot oli vielä 2h ennen lapsen syntymää ehjät, eli ei lapsivettä. Tällä kertaa on nyt pariin otteeseen kellertävää kamaa tullut, mutta ei vielä niin paljon. Nyt 35+3.
kävisin lääkärillä. Vihreä lapsivesi ei olisi hyvä juttu...
Joo, tuskin toi ainakaan lapsivettä on, sehän on ihan väritöntä tai sitten tosiaan vaaleanpunertavaa. Pissaa voi olla tai sit valkovuotoa, mut eikä ne haise erilaiselle?
kävisin lääkärillä. Vihreä lapsivesi ei olisi hyvä juttu...
EI ollut omaa kokemusta, vaan ketjussa joku aiempi valitti tuota vaivaa olleen raskauden lopussa. Itsekin olisin kyllä huolestunut...
kun eräällä oli vihertävää valkovuotoa ja se meni käymään synnärillä.
Kyllä _yleensä_ valkovuodon tunnistaa valkovuodoksi kokkareista tms.
ööö kyllä tiedän että valkovuoto voi lisääntyä paljonkin,samoin pissa lirahdella näillä viikoilla. Kiitti vain asiallisesta infosta. Ei myöskään tartte olla ruudinkeksijä et tajuaa kun oikein lorahtaa housuun ja siteeseen tulee vaaleanpunertavaa nestettä et se on sen kummempia analyysejä tekemättä lapsvettä. Tuumasinkin et voiko se valkovuoto olla noinkin kellertävää..? Mut kiitos muille,taitaa olla tota valkovuotoa sit,vaikkakaan ei niin valkoista kuitenkaan:)
ap
Mulla tuli ihan aamulla verta pieni määrä ennen synnytystä kotona ja lähdin sairaalaan. Poika syntyi päivällä.
siis n. teelusikallinen saattoi tulla kerrallaan raskauden loppuvaiheessa. Keltaista/vihertävää. yöks.