Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalla 4-v. virtsatietulehdus??

Vierailija
28.10.2010 |

Poika pidellyt tänään vähän väliä haarojaan, käy ehkä usein pissallakin, jos nyt tarkkaan ajattelen. Kyselin, kun piteli kättä haaroissa, että miksi pidät koko ajan sieltä "kiinni". Lapsi sanoi, että kun sinne pistää. Onkohan tämä merkki virtsatietulehduksesta vai merkki jostain muusta? Kokemuksia? Huomenna soitan lekurille, jos ei vaiva haihdu siihen mennessä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla koskaan ollut virtsatietulehdusta?

Ne voivat olla hirveän kivuliaita. Itse toivoin kerran nuijanukutusta sen kauhean tuskan takia :(

Pojilla nuo tulehdukset ovat yleensä hankalampia pidemmän virtsaputken takia.

Saattaa tietty olla joku muukin tulehdus, mutta siinäkin tapauksessa kannattaa hoitaa tulehdus pois.

Kannattaa nyt ensin ihan varovasti suihkutella pippelin pää puhtaaksi pöpöistä. Sekin saattaa auttaa :) Ja jos ei auta niin ottaa yhtettä lääkäriin.

Vierailija
2/3 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esikoisellani oli pari kertaa peräkkäin virtsatientulehdus ja oireet olivat juuri tuon kaltaiset.

Minä vein päivystykseen heti oireiden ilmaannuttua, koska tulehdus voi pienessä ajassa muuttua todella kivuliaaksi. En odottelisi huomiseen, jos apu olisi saatavilla jo tänään.

Jos saat huomiselle lääkäriajan ja reseptin lääkkeisiin, menee siitä aikaa vielä kuitenkin ennenkuin lääkkeet alkavat tehota....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin sellaista "tyyppiä", joka ei heti kun ilmaantu jokin oire/vaiva, vie lasta lääkäriin. Useimmiten vaiva on sellainen, joka menee itsekseen ohikin. Tehdäänpä tehopesua ja lisätään nesteen juomista, josko auttaisi huomiseen. Lapsella on muuten antibioottikuuri toisen vaivan vuoksi tällä hetkellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi