Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnalla on riitaa. Menevät kylään ja toinen

Vierailija
06.09.2010 |

pariskunnasta jatkaa riitaa kylässä. Kaataa isäntäväen niskaan osan paskaa.

Mitä ajattelet? Millainen ihminen käyttäytyy noin?

Onko normaalia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia? No riippuu kovasti tilanteesta. Jos kyläpaikka on tosi hyvien ystävien luona ja "paska" on jotain kohtuullisen kevyttä, niin kapia se vielä normaalia on, muttei siltikään kovin kivaa kenenkään kannalta.

Osoittaa vaan ettei riitaa ole selvitetty riittävästi ennen kylään menoa ja toinen on vielä liian vihainen.

Jos kyläpaikka on jotain virallisempaa, niin silloin on todella huonoa ja noloa käytöstä mennä sinne puimaan omia pariskunnan riitoja.

Vierailija
2/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täydellisen kyllästynyt silloin, kun ei julkisesti jaksa enää salata negatiivisia fiiliksiään.

En ajattele muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puoliso ei koskaan riitele järkevästi, vaan on aina puukottamassa selkään= levittelee sitä riitaa ulkopuolisille.

Vierailija
4/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kannattaisi ennakoida, ja jäädä riitelemään kotiin riita loppuun tai mennä kylään yksin?

Vierailija
5/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on rasittavaa kuunnella muiden riitelyä. Toisaalta on pareja jotka riitelee aina.

Vierailija
6/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva mies haukkui minut,vielä toisen lapsemme kummi täysin pystyyn.Vaimostaan ei ole mitään negatiivista sanottavaa.

Vierailija
7/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat riidelleen kotona/kotoa lähtiessä, tiuskivat toisilleen myös kylässä. Riippumatta siitä, kuinka monta ihmistä kylässä on ja tuntevatko nämä entuudestaan vai eivät.

Ovat molemmat ihan ihania ihmisiä itsekseen, mutta pariskuntana aivan monsteripari. Todennäköisesti eron partaalla jo pitkään.

Minua tuo harmittaa, mutta en jätä kyllä kutsumattakaan, ovat sen verran läheisiä ihmisiä.

Vierailija
8/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menivät puoli vuotta myöhemmin naimisiin.

Tiedän myös toisen parin jotka riitelivät ja menivät vuosia myöhemmin kiltisti naimisiin.

Luuletteko että riitely tai kinastelu tarkoittaa eroa? No ei todellakaan!!

Mun miestä kiihottaa riidellä,se haluaa repiä vaatteet sen jälkeen päältä jne.

Vierailija
9/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano enää mitään kyläpaikassa, yritti saada ystävät mukaan minua moittimaan. No, nykyisin hänen entiset kaveripariskunnat kutsuvat minuta kyläilemään. Viimeksi viime viikonloppuna olin tälläisellä vierailulla ja pariskunta kysyi minulta mitä ex:lle kuuluu kun eivät ole koko kesänä olleet yhteydessä ennen tapaamisia oli viikottain

Vierailija
10/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunnasta jatkaa riitaa kylässä. Kaataa isäntäväen niskaan osan paskaa.

Mitä ajattelet? Millainen ihminen käyttäytyy noin?

Onko normaalia?

outoa jos tarttee esittää, varsinkin tutussa paikassa, että hyvin menee.

Vierailija
11/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen, tunteva ihminen käyttäytyy noin

Tavallinen, tyhmä, ihminen käyttäytyy noin. Fiksut ihmiset ei pese omaa likapyykkiään muitten luona, ei edes ystäviensä.

Vierailija
12/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rasittavaa kuunneltavaa. Jaei kai kunnioitusta toista kohtaan.

Näin ainakin itse ajattelen.

Kylään ei mennä tappelemaan, vaan seurustelemaan ja pitämään hauskaa.

Vierailija
13/13 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin paha sota, ettei voi kylässä näytellä hyväntuulista ja olla sovussa, niin sitten voi perua kyläilyn, se on huomattavasti fiksumpaa kuin mennä kylään riitelemään. Mä varmaan heittäisin tollasen pariskunnan meiltä ulos. Jos on lapsiakin, niin tosi kiva kuunnella toisten riitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi