Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesittekö että Sara La Fountain on oikeasti

Vierailija
28.10.2010 |

ihan hirveän pisamainen? Kaikkiin mainoskuviin ja kirjankansiin jne. on photoshopattu pisamat pois :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eipä tullut yllätyksenä. Eikös niitä kaikkia photoshopata. Luonnonkaunis ei enää riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lukiossa luokkakaveri jolla oli puoli päätä peittävä syntymämerkki. Näin sen viimeisellä luokalla jossain luokkaretkellä kun saunottiin ja olin ihan ällistynyt. Olin vaan ajatellut että hän tykkäsi meikata.

Vierailija
4/9 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä nyt ollut kuvia ilman peittävää meikkiäkin, siis ennen kuin muuttui tuollaiseksi "julkkikseksi", ei ole ruma pisamanaamaisenakaan, vähän inhimillisemmän näköinen luonnollisena kuin ylimeikattuna.

Vierailija
5/9 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, se on kyllä ihan mielettömän kaunis nainen. Muistan ihailleeni sitä jo joskus 90-luvulla, kun se poseerasi Suuressa Käsityökerhossa ;)

Vierailija
6/9 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla pisamanaamoilla ne pisamat kun häviävät näin pimeän vuodenajan aikana, loppukesästä ovat sitten kukkeimmillaan. Ei mun mielestä pisamat rumenna naamaa. Ihmettelen vaan miksi ne pitää peittää jos iho on muuten siisti.

Mielestäni Sara La Fountain on kaunis nainen, oli entinen nimi nyt Saara Möttönen vai mikä lie, kateelliset jaksaa jauhaa.

Vierailija
7/9 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoi myös nimensä.

Vierailija
8/9 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsäsen Saara

Vaihtoi myös nimensä.

Vierailija
9/9 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena vaihtoi nimen Saara Kuroseen ja aikusena takaisin Sara La Fountainiin.