Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan peräpukama sentään

Vierailija
28.10.2010 |

Muita moisesta vaivasta kärsiviä?

Itse kärsin 2 päivää ihan kamalista kivuista. Ei voinut istua kunnolla, kävelykin sattui. Kokeilin pukamiin tarkoitettua voidetta (ac3) ja pahensi vain oloa. Nyt sitten olen suihkutellut KUUMALLA vedellä (suurinpiirtein niin kuumalla, kun hanasta tulee) syönyt kipulääkkeitä ja laittanut Bepanhenia.

Ja nyt tuntuu, että elämä voittaa vihdoin.

Ja kertokaa ihan oikeasti, auttaako nuo reseptivapaat lääkkeet edes? Jos tämä vaiva nyt uusiutuu, niin onko reseptillä saatavat lääkkeet tehokkaampia? Että marssinko suoraan sitten lääkäriin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi reseptivapaa Scheriproct-suppo ja -voide. Sinnikkäästi piti vaan pukamia voidella ja varovasti työntää takaisin sinne, mistä olivat tulleetkin. Tämän tapauksen jälkeen olen kyllä pitänyt kuitujen saannista todella hyvin huolen. Ilman aamupuuroa en pärjää. Lopullisesti noista kai pääsee vasta leikkauksella. Juurikin noita takapuolikylpyjä myös suositellaan kivun lieventämiseen. Reseptilääkkeisä en tiedä, kun ei ole itse onneksi vielä tarvinnut käyttää.

Vierailija
2/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan joskus ne täytyy 'hirttää' kirurgiswsti eli lekuriin vaan, jos vaiva uusii pahana. Lääkäriltä saa toki myös tutjumpia voiteita/suppoja, jotka auttoi mulla. Ei tarvittu siis sairaalakeikkaa.

Kaverin 'pukamat' todettiinkin haavaumiksi peräaukossa ja ne oli ne, jotka tuotti kipua. Oli sillä pukamiakin, mutta kun ei hoidettu niitä haavaumia pois, kipu oli kaamea, vaikka pukamat hoidettiinki---ja kierre oli valmis, kun ei uskaltanut kunnolla käydä paskalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neoproct, voide ja supot. Kesti niilläkin kauan parantua ja käytin useita viikkoja putkeen, suositus olisi max. 2 viikkoa.

Kyllä se niin kamala vaiva on, että viisastuneena käänsin kelkkani ruokavalion kanssa (kuituja, täysjyvää kaikki mahdollinen ja pullaleipä pois) ja sen jälkeen ei ole tarvinnut kertaakaan lääkkeitä. Aamupuuron sekaan vielä tarvittaessa Visiblin S -kuituseosta.

Vierailija
4/4 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikolla nostin tosi painavaa laatikkoa ja tunsin painetta ja kipua alapäässä hetken.

Illalla huomasin patin takapuolessa mutta se ei ollut kipeä. Säikähdin tietty enkä uskaltanut käydä vessassa :(

Lueskelin netistä pukamista ja kai se sellainen on, mutta kun ei ole kipeä, ällöttävä vaan!

Voikohan se mennä pahaksi? Pitääkö lääkitä vaikka siitä ei ole haittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän