Mitä ajattelet kun näet sektioarven uimahallissa, huomaatko edes?
Joskus mietin, että kiinnittäköhän tuohon huomiota ja mitähän siitä tuumataan. Ei ole erityisen ruma, mutta ei nyt kauniskaan... :)
Kommentit (37)
mutta varmaan aattelisin et ahaa, tuolle on tehty sektio :D
t. toinen arpimasu
Joku iso tatska nyt hyppää väkisin silmille, mutta sektioarpi - en ole koskaan nähnyt :)
En huomaa edes pystysuoria hätäsektioarpia, vaakasuorista tavallisista puhumattakaan. Ja minä kuitenkin olen ihan utelias ja tsiigailen toisen naisten kroppia uimahalleissa, mutta sektioarvet on kyllä jääneet huomaamatta.
voihan tuo olla muukin arpi!!!
Itselläni on leikattu suuri kasvain, lääkäri kysyi vuosia sen jälkeen, että onko sulle tehty sektio, juu ei ole ei mutta melkein samanlainen arpi löytyy kylläkin..
1. hiton ruma arpinen maha
2. eipä ole osannut synnyttää oikein
siitä vaan mammat hernettä nenään :D
kommentista edes hernettä nenukkaan. Sinun kommentistasi huomaa, ettet ole paljon asiaan perehtynyt, etkä arpia nähnytkään... :)
Monilla on ruma maha ilman arpeakin.
siinä missä muillekin.
Mut et tervehdi kädestä pitäen? :D Etkä mene sanomaan, että "et sitten osannut synnyttää oikein ja sulla on hiton ruma arpinen mahakin?" :D
Tuskinpa kukaan viitsii ottaa noin tyhmästä
kommentista edes hernettä nenukkaan. Sinun kommentistasi huomaa, ettet ole paljon asiaan perehtynyt, etkä arpia nähnytkään... :)
Monilla on ruma maha ilman arpeakin.
näköjään viitsit :DDD
oikeus käydä uimahallissa kuin raskausarvilla ja muilla leikkausarvilla.
en näe syytä nyökkäillä saunassa yhtikäs kenellekään, oli arpia eli ei.
tämä ihminen vain luule synnyttäneensä.
valtavat punaiset raskausarvet mahassa ja höllyvä läskimaha, kun joku arpi bikinirajassa...
tai kiinnittänyt huomiota.
Menen uimahalliin uimaan ja saunomaan, en tuijottelemaan muita ihmisiä. =)
No minun sektioarpeani tuskin edes huomaa. Raskausarvet sen sijaan varmasti vievät kaikkien huomion.
samantapaista asiaa kuin keskustelijan aloittajakin. paitsi itselläni on mahassa raskausarpia aivan julmettumasti. enkä todellakaan kehtaa uimahalliin mennä esittelemään mahassa olevaa aarrekarttaa. mitä mieltä itse olet raskausarvista, että katsooko ihmiset niitä arvostelevasti?
mutta ei pfannenstieliä. Ja en ajattele kyllä yhtään mitään.